Cégvilág

Call Center díjat alapított a GfK

Top 10 Call Center díjat alapított a GfK Hungária. A nemzetközi tapasztalatok alapján létrehozott díjat szolgáltató vevő- és ügyfélszolgálatok, ún. call centerek nyerhetik el.

A lakossági viszonylatban szolgáltató vevő- és ügyfélszolgálatok, ún. call centerek összehasonlítását vállalta fel a GfK Hungária Piackutató Intézet, amikor nemzetközi tapasztalatokra alapozva létrehozta a Top 10 Call Center díjat. A komoly szakmai érdeklődés közepette szerveződő verseny lehetőséget teremt a szolgáltatóknak arra, hogy szakmai szempontok alapján, hiteles mérés keretében méretessék meg magukat.

Az egyes ágazatokon belül az általános ügyfélkezelés mellett a problémamegoldást, illetve a telefonos értékesítést, az ún. telemarketing tevékenységet is értékelik majd. A jó teljesítményt elért call centerek egy éven keresztül viselhetik a „Minősített Call Center” címet, míg az ágazatok legjobbjai a „Kiváló Call Center” címmel büszkélkedhetnek majd.

„A call centereket működtető cégek részéről erős az igény egy ilyen egyedülálló versenyben való részvételre. A fogyasztók egyre szélesebb köre várja el, hogy ügyeiket sorban állás nélkül, kényelmesen és gyorsan, telefonon intézhessék el. Erre kívánnak reagálni a szolgáltatók egyre jobban kiépített call centereikkel, amelyek az általános tájékoztatás mellett egyre több problémát, panaszt képesek hatékonyan megoldani” – mondta el Pauks Felícia, a GfK Hungária Piackutató Intézet Mystery Shopping vezetője.

A GfK Hungária a Humán Erőforrás Alapítvány és a Magyar Marketing Szövetség szakmai támogatásával a piackutatás egyik speciális ága, a Mystery Calling, az ún. próbahívás metodikájának segítségével méri össze a résztvevő cégeket.

 

call center mystery shopping GfK Hungária pauks felícia
Kapcsolódó cikkek