GfK Hungária

Ezekből az élelmiszerekből veszünk kevesebbet

2022.09.09. 16:16 Olvasási idő: 2 perc

Feleannyit költhetünk, mint az átlagos európai polgár (x)

Magyarországon az egy főre jutó átlagos vásárlóerő 7643 euró, ez 51 százaléka az európai átlagnak.
2021.11.15. 06:00 Olvasási idő: 9 perc

Közel két és fél millió okostelefont adtak el Magyarországon

Tavaly 6,6, százalékkal több okostelefont adtak el Magyarországon, mint egy évvel korábban.
2019.02.26. 09:46 Olvasási idő: 0 perc

Még többet költöttünk zöldségre és gyümölcsre

Évente 330 milliárd forintot költünk zöldségre és gyümölcsre. A széles választék, a jó minőség és kedvező ár a legfontosabb szempontok a vásárlásnál.
2017.10.18. 13:57 Olvasási idő: 0 perc

Tetszik nekünk a kórház-államosítás

Az államosítás és a béremelés miatt kiszámíthatóbbnak látják az egészségügyi rendszert a betegek és az abban dolgozók is, így ez év elején nagyobb bizalmat szavaztak az egészségügynek, mint évek óta bármikor.
2013.04.16. 14:10 Olvasási idő: 0 perc

"Lejárjuk a lábunkat" az olcsóbb árukért

Idén is jelentős a kereskedelmi láncok közötti kereszthasználat, a vásárlók a jobb ajánlat reményében több kereskedelmi láncot is hajlandóak felkeresni – derül ki a GfK Hungária Kereskedelmi Analízisek 2010 I. félév című tanulmányából.
2010.10.13. 10:54 Olvasási idő: 0 perc

Call Center díjat alapított a GfK

Top 10 Call Center díjat alapított a GfK Hungária. A nemzetközi tapasztalatok alapján létrehozott díjat szolgáltató vevő- és ügyfélszolgálatok, ún. call centerek nyerhetik el.
2010.09.30. 13:26 Olvasási idő: 0 perc

Új vezető a GfK Hungária média szektorának élén

Augusztus 2-tól Kántor Kata tölti be a GfK Hungária Piackutató Intézet Média szektorának szektormenedzseri pozícióját.
2010.08.02. 15:27 Olvasási idő: 0 perc

Az ideális kgfb vadász: középkorú, érettségizett férfi

A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás szabályainak jövő évi változása előtti utolsó nagy váltási roham idejére rendkívüli mértékben megnőtt azoknak az aránya, akik a kampány ideje alatt utána kívánnak nézni az egyes biztosítók kínálatának, és kedvező lehetőségek esetén akár biztosítót is váltanak – derül ki a GfK Hungária Piackutató Intézet Biztosításpiaci Adatszolgáltatásának legfrissebb eredményeiből.
2009.11.03. 10:33 Olvasási idő: 0 perc

Az étkezési jegyen spórolnának a kkv-k

A K&H kkv bizalmi index kutatás keretében a GfK Hungária Piackutató cég felmérést készített a mikro-, kis- és középvállalkozások körében, hogy 2010-ben milyen mértékben tervezik alkalmazni a béren kívüli juttatások különböző formái
2009.11.03. 09:45 Olvasási idő: 0 perc