Szeptember 1-jétől két újabb depót nyitott, s a kézbesítésátszervezést lehetővé tevő webalapú szolgáltatást hozott létre a DPD Hungária Kft. – jelentette be tegnap Hosszú Csilla ügyvezető igazgató. Az utóbbi bevezetéséhez tavalyi kifejlesztése óta 14. országként csatlakoztunk. A Magyarországon most indult, a hazai piacon egyedülálló szolgáltatás révén az ügyfelek a nap 24 órájában megváltoztathatják csomagjaik szállítási feltételeit. Az erre kialakított portálon lehetőség van arra, hogy a sikertelen kézbesítési kísérlet után a címzett egyedi igényeinek megfelelően alakítsa csomagja kiszállítását. Ha ez a módosítás éjfélig megtörténik, már másnap megkaphatja a csomagját. A kézbesítés történhet másik címre – például egy másik városba, az ügyfél munkahelyére –, de lehetőség van a kiszállítás dátumának módosítására is, illetve ha a címzett úgy kívánja, a futár egy megadott helyen le is adhatja a csomagot.
Továbbra is lehet telefonon keresztül módosítani a csomag kiszállításának időpontját. Ha pedig valaki nem szeretne az átvétel megszervezésének a lehetőségével élni, a társaság legfeljebb háromszor a jövőben is megkísérli kiszállítani a csomagot.
A hazánkban 2003 óta működő DPD Hungária Kft. a válság ellenére tavaly 22,4 százalékos bevételnövekedést ért el, és ezzel megközelítette a hárommilliárd forintot. Az idén is bővülésre számítanak, de Hosszú Csilla számokat egyelőre nem árult el. A 86 főt foglalkoztató társaságnak egy elosztó központja és már 16 depója van az országban, s több mint 160 járművel végzi a csomagszállítást. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.