BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Másfél hetük van a legjobb magyar márkáknak

Másfél hetük van még azoknak a magyar fogyasztói és üzleti márkáknak, akik szeretnének bekerülni a legjobbak közé, a szervezők ugyanis június 20-ig meghosszabbították a MagyarBrands-pályázatok leadási határidejét.

A 2010-ben létrehozott MagyarBrands-védjegy előre meghatározott, egységes szempontrendszer alapján, pályázati úton nyerhető el. A díj odaítélése – a hasonló kezdeményezésektől eltérően – alapvetően számszerűsíthető kritériumok (tradíció, menedzsment, foglalkoztatás, tulajdon) alapján történik, amit reprezentatív fogyasztói kutatás (ismertség) és szakmai elbírálás (reputáció, identitás) egészít ki. Az elismerésre fogyasztói és üzleti kategóriában pályázhatnak a magyar márkák.

A program keretében a múlt héten rendezték meg a turizmusmarketing és a hazai gasztronómia vonzerejének aktuális kérdéseivel foglalkozó konferenciát a Millenáris Parkban. A „Mit esznek rajtunk?” című rendezvényen többek között a tavalyi évben a MagyarBrands elismerésben részesült márkák (Pick, Gyulai, Törley, Tokaji) vezetői vitatták meg a hazai cégek brandépítésében rejlő lehetőségeket.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.