Már messze nem csupán a szoftverfejlesztőket keresik és fizetik meg jól a startupok. A nem informatikai munkák öt terület köré csoportosulnak: értékesítés, marketing, ügyfélszolgálat, HR, üzleti elemzés-döntéstámogatás. Szeretik belülről kinevelni az utánpótlást a startup cégek, a piacról pedig elsősorban a három-öt éves szakmai múltú jelölteket keresik, akik már az első pillanattól értéket teremtenek – derült ki az xLabs felméréséből, melynek során ötven startupot kérdezett meg.
A cégek vezetői a dolgozói ajánlást tartják a legjobb módszernek, hogy megtalálják új munkatársaikat, ezt követi a közösségi média, majd a hirdetések és a fejvadász-, valamint az egyetemi rendezvények.
Azok a startupok, amelyek részesültek már legalább egykörös tőkebefektetésben, növekedési pályára álltak, és pozitív a pénzügyi mérlegük, képesek elhozni a jó szakembereket a nagy multiktól. Az ajánlott bér nagyban függ a releváns szakmai tapasztalattól, és már egy év plusz vagy mínusz is számottevően változtatja a bért.
Az ilyen magas fizetéseket kínáló cégek is jelen lesznek április 19–20-án a Startup Safaryn, amelynek célja, hogy minél többen megismerhessék a startupok világát, valamint bővülhessen a piaci szereplők közötti kapcsolat. A cégek egy vagy két napra kinyitják kapuikat az érdeklődők előtt, és programokat szerveznek szakmabelieknek, potenciális befektetőknek, álláskeresőknek, pályaválasztás előtt állóknak. A rendezők több mint négyezer látogatóra számítanak, közel harmadukat külföldről várják.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.