brand

Magyar márkák külföldi „álruhában”

Sokan nem is gondolnák, hogy azok az üzletek, amelyek előtt elsétálnak egy bevásárlóközpontban, mind magyar márkák boltjai, amelyek mégis külföldiként „adják el magukat”.

A Walt Disney-vel volt az erő

A világ legerősebb brandje lett a Walt Disney a Brand Finance idei 500-as ranglistája szerint, a Star Wars márka önmagában is 10 milliárd dollárt ér.

Ismét az első helyen az Apple

Ismét az Apple az úr a világ vezető brandjei között, hosszabb távon azonban a kínaiak erősödése a legfeltűnőbb.

Céges márkák Magyarországon: ha a dolgozó elégedett, a vevő is az lesz

Idén is útjára indul Magyarországon a Munkáltatói Márka Kutatás. A szervezők a 20 ezer válaszadó részvételével készülő felmérés keretében azt vizsgálják, milyen az egyes vállalatok munkaerőpiaci megítélése, különösen a számukra fontos célcsoportok körében.

Világmárkává válna a Harrods

A felső tízezernek szóló hotelláncot alapítana a Harrods katari tulajdonosa, a tervek szerint ugyanezen a néven futó szállodák egyebek mellett New Yorkban, Párizsban, Kínában épülnének majd.

Kínai cég a topban - Íme, a kedvenc ruhamárkáink

A BrandZ idén is elkészítette ranglistáját, amelyen többek között a ruházati cégek márkaértékét is sorrendbe állította. A felmérés szerint az elmúlt év gazdasági nehézségeit elsősorban a középmárkák szenvedték meg.
Világgazdaság Piactér