Consumer Tracking

Kevesebbet költöttünk ruhára - Egyre több az akció

A gazdasági recessziót követően vegyes képet mutatnak a kelet-közép- európai gazdaságok. Magyarországon és Horvátországban továbbra is csökken a napi fogyasztási cikkek piaca, a többieken viszont enyhébb visszaesés vagy éppen meginduló növekedés figyelhető meg.
2010.08.31. 12:25 Olvasási idő: 0 perc

Egyre több olcsó, gyártói márkás terméket veszük

2009 harmadik negyedévében a háztartások 1,3 százalékkal alacsonyabb értékben vásároltak a napi fogyasztási cikkekből, mint egy évvel korábban – derül ki a GfK Hungária Piackutató Intézet adataiból.
2009.12.02. 10:47 Olvasási idő: 0 perc

Ha karácsony, akkor hipermarket – Egyre kevesebbet költünk

Évről-évre egyre kevesebbet költünk a karácsonyi szezonban. A háztartások napi fogyasztási cikk beszerzéseiből rendszerint kiemelkedően magas arány jut decemberre, azonban az elmúlt három évben ez az arány egyre inkább csökkenni látszik – derül ki a GfK Hungária Piackutató Intézet adataiból.
2009.11.23. 10:16 Olvasási idő: 0 perc