iwiw

A nemzetközi piac meghódítására készülnek az iwiw alapítói

Az iwiw egykori alapító cége a nemzetközi piac meghódítását tűzte ki céljául.
2016.01.08 Olvasási idő:

Az iwiw-alapító új közösségi oldalt indított el

A populus.hu-ra azokat várják, akik aktívan kívánnak foglalkozni a közügyekkel. Az első téma a kerékbilincselés kérdése - írja a hír24.
2015.04.16 Olvasási idő:

Végleg megszűnik az iwiw

Végleg megszűnik, június 30-án éjfélkor bezár az iWiW, eddig közel 350 ezren mentették le adataikat a rendszerből - tájékoztatott az oldalt üzemeltető Origo Zrt.
2014.06.29 Olvasási idő:

Végleges búcsú az iWiW-től

Június 30-án lekapcsolják a magyar közösségi háló utolsó szerverét is. Az iwiw magyar közösségi szájt azért szűnik meg, mert a Facebook mellett már nem sokan használják - írja az origo.hu.
2014.05.15 Olvasási idő:

Így netezik a magyar: elsősorban híreket olvasunk

A magyarok elsősorban olvasásra, tájékozódásra használják az internetet, de az online vásárlás is jelentős: minden harmadik felnőtt szokott a világhálón adni-venni, derül ki a Vatera és Medián Közvélemény- és Piackutató Intézet országos reprezentatív felméréséből. Az e-kereskedelemi piac folyamatosan növekedése ellenére az elmúlt évben csak kis mértékben változott a netes vásárlók száma, ugyanakkor azok, akik használják ezt a szolgáltatást, saját bevallásuk szerint nagyobb pénzforgalmat generálnak.
2011.03.01 Olvasási idő:

Ma megújul az iWiW

Teljesen megújul ma az Origo Zrt.-hez tartozó iWiW közösségi portál arculata: egyszerűbbé, kezelhetőbbé válik a felhasználói felület, a profiloldalak áttekinthetőbbek lesznek, a képek mérete is megnő, valamint könnyebbé válik a navigálás az albumok között, emellett maga az iWiW-logó is megváltozik.
2010.12.17 Olvasási idő:

Célkeresztben a közösségi oldalak

A magánszemélyek adatvédelmének javításáról indít konzultációt Brüsszel
2010.11.05 Olvasási idő:

Jön a Facebook forradalom az újságírásban

Jelentős változás előtt áll a magyar újságírás, ám a minőségi tartalom továbbra is piacképes lesz – derül ki a közösségi média és az újságírók kapcsolatát feltérképező kutatásból. A Flow PR és a Capital Research által készített Trendlabor Médiaindex eredményei azt mutatják, hogy a válaszadó újságírók többsége ismeri és használja a közösségi médiát, de azt még leginkább magáncélra teszik. Ugyanakkor abban szinte mindenki egyetért, hogy a közösségi médiában „jelen kell lenni”.
2010.10.26 Olvasási idő:

Netfüggők lettünk? 240 millió órát szörfölünk havonta

Csaknem nyolcszorosára emelkedett négy év alatt az interneten átlagosan eltöltött idő, felhasználónként az átlag havi 29-ről mára 56 fölé emelkedett a netezésre szánt órák száma, ami összességében 240 milliószor hatvan perc szörfölést jelent – derül ki a Gemius és az Ipsos közös gIA kutatásaiból.
2010.08.10 Olvasási idő:

Közösségépítés: dől a pénz? Mivel próbálkozik a Facebook, az iWiW és a MyVip?

Más üzleti modellel próbálkozik az iWiW és a myVIP tulajdonosa, s a Facebook reklámjait értékesítő EMG
2010.05.18 Olvasási idő: