médianalízis

Továbbra is népszerű az újságolvasás, kedveltek a megyei lapok

Nem csökken az újságolvasás népszerűsége a magyar lakosság körében, csupán a preferenciák rendeződnek át – derül ki a GfK Hungária és az Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis tanulmányának 2009 második félévére vonatkozó adataiból. Enyhén csökkent az általános női lapok, a hirdetési lapok, és az önállóan terjesztett tv magazinok népszerűsége. Ezzel szemben a megyei/helyi napilapok népszerűsége stabil, amely azt jelzi, hogy az emberek továbbra is az őket közvetlenül érintő hírekre kíváncsiak.
2010.03.18. 13:40 Olvasási idő: 0 perc

Fürge Ujjakból Amelie - Megőrülnek a névváltásért az olvasók?

A lapok névváltásának az olvasottsági mutatókra tett hatásában nagymértékben szerepet játszanak az aktuális médiapiaci tendenciák, az adott lappiaci szegmens aktuális helyzete, a névváltáshoz kötődő kampányok hatásai, s az adott lap egyéb jellegzetességei is – derül ki a Nemzeti Médiaanalízis adatain alapuló vizsgálatból.
2009.05.26. 10:40 Olvasási idő: 0 perc