BUX 42,990.47
-0.25%
BUMIX 3,852.18
+1.11%
CETOP20 1,798.64
-1.19%
OTP 9,148
-0.74%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
-5.00%
+0.87%
-1.33%
ZWACK 17,300
-0.29%
0.00%
ANY 1,535
-0.32%
RABA 1,170
0.00%
0.00%
-0.61%
0.00%
-0.48%
OPUS 156.6
+3.16%
-8.50%
0.00%
0.00%
-1.36%
OTT1 149.2
0.00%
-0.45%
MOL 2,834
+0.85%
+0.79%
ALTEO 3,000
0.00%
0.00%
+0.11%
0.00%
0.00%
+4.85%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
-0.17%
-13.51%
0.00%
SunDell 46,000
+0.88%
0.00%
+3.31%
+2.60%
-11.11%
+0.75%
+0.90%
GOPD 12,400
0.00%
OXOTH 3,280
0.00%
+0.47%
NAP 1,202
-2.28%
0.00%
-4.59%
Forrás
RND Solutions

NRC

A pandémia áttörést hozott a biztosításkötéseknél

Olyan új fejlemény történt, amit a biztosítóknak érdemes kihasználni.
2022.06.13 Olvasási idő:

Önkiszolgáló rendszert telepít a Rossmann

A munkatársak és vásárlók egészségének védelme érdekében az eszközzel minimalizálják az érintkezést és a fertőzés kockázatát.
2020.09.04 Olvasási idő:

Egyre környezettudatosabbak vagyunk

A magyarok 42 százaléka saját elmondása szerint hajlandó többet fizetni a környezettudatos (öko, zöld) termékekért.
2019.05.08 Olvasási idő:

Félmillió önkiszolgáló pénztárgépet és ATM-et gyártottak eddig

Legyártották a 350 ezredik készpénzkiadó automatát (ATM) az amerikai NCR Corp. szigetszentmiklósi gyárában. Az NCR világpiac 35-40 százalékát fedi le.
2017.05.04 Olvasási idő:

Úgy kell levadászni manapság a jó hazai informatikusokat

Siker- és hiányszakmaként tartják számon az informatikát (IT), a szakemberei iránti keresletet tükrözi, hogy az ajánlatok az állásportálokon található munkáltatói hirdetések egynegyed részét uralják.
2012.06.21 Olvasási idő:

Egyre népszerűbb az internetes bankolás

2012.02.14 Olvasási idő:

Már nem divat a pénzügy - Hogyan keresünk állást a neten?

A válság ellenére sem lettünk mobilabbak, ha új állást keresünk a Profession.hu és az NRC felmérése szerint. Az internet és a kiskereskedelem vonzó ágazat, a pénzügy veszített népszerűségéből – írja a Marketing & Média.
2010.10.27 Olvasási idő:

A hazai netezők 20 százaléka használt már videomegosztót

Az NRC Piackutató és a TNS 14-69 éves hazai internetezőket vizsgáló Visitor Media Research felméréséből kiderül, hogy a nethasználók 17 százaléka, csaknem 600 ezer ember töltött már le valamilyen fizetős online tartalmat, videomegosztásban pedig 20 százalékuk rendelkezik tapasztalattal.
2009.06.15 Olvasási idő:

Merészek és ragaszkodók - A márkahűség is a nemtől függ!

Az árleszállítások, az akciós áron kínált termékek nem csak a női tekinteteket vonzzák. A 18 év feletti netezők több mint háromnegyede, ha teheti, akciós terméket vásárol – derül ki az NRC Piackutató és a TNS közös VMR kutatásának adataiból.
2009.04.23 Olvasási idő:

Minden második ember elégedetlen az internetszolgáltatójával

Az utóbbi öt évben durván ötszörösére, 65 százalékra emelkedett a rendszeresen internetező 15-69 évesek körében az online rádiózás és tévézés aránya.
2009.04.20 Olvasási idő: