BUX 41,557.65
-3.12%
BUMIX 3,911.23
-1.74%
CETOP20 1,992.63
0.00%
OTP 10,265
-4.73%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
-0.84%
-0.84%
-0.40%
ZWACK 17,300
-0.86%
0.00%
ANY 1,600
-2.44%
RABA 1,160
-0.43%
0.00%
-0.73%
+0.62%
-0.46%
-2.68%
+19.44%
-1.85%
0.00%
-0.48%
OTT1 149.2
0.00%
-3.94%
MOL 2,752
-4.11%
+0.25%
ALTEO 2,340
-1.68%
0.00%
-2.72%
EHEP 1,600
+9.22%
+1.42%
-0.51%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
-1.03%
0.00%
0.00%
SunDell 42,000
0.00%
0.00%
-1.84%
-2.22%
0.00%
-0.93%
NUTEX 12.25
-1.21%
GOPD 12,700
0.00%
OXOTH 3,740
0.00%
+2.71%
NAP 1,180
-3.91%
0.00%
0.00%
Forrás
RND Solutions

sajátmárkás

Rajongunk a húsért, sörért és sajtért

A magyarok 18000 boltban közel 2300 milliárd forintot hagytak 2018-ban a hazai kiskereskedelemben.
2019.01.30 Olvasási idő:

Ismét feltörekvőben a sajátmárkás termékek piaca

Hazánkban tavaly 1 százalékpontot nőtt a sajátmárkás élelmiszerek piaci részesedése, a vegyi áruk piacán pedig továbbra is erősebbek a gyártói márkák.
2018.03.13 Olvasási idő:

Kiderült: ebben és ennyivel olcsóbbak a hazai diszkontok

A tavalyi évhez képest több változás is történt a diszkont csatornában – állítja a GfK Hungária 2012. évi diszkontokról szóló tanulmánya. Egyre homogénebbé válik a láncok termékkínálata, miközben a legintenzívebb vásárlók egyre inkább az alacsonyabb jövedelmű háztartások közül kerülnek ki. A márkatermékek – néhány kivételtől eltekintve – továbbra sem tudtak érdemben terjeszkedni a diszkontok polcain.
2012.11.29 Olvasási idő:

Sajátmárkás termékekkel erősít a Praktiker

Stratégiai szerepet szán a jövőben a saját márkás termékeinek a magyar piacon a Praktiker. A korábbiak helyét a már meglévő Budget és újként a Praktiker, mint saját márka veszi át. A döntés célja a racionalizálás és a Praktiker márka erősítése.
2012.06.20 Olvasási idő:

A szupermarketes pezsgők legyőzték a "nagyokat"

A Which? brit fogyasztóvédelmi magazin a karácsonyi szezon kezdetével tesztelte a szigetországban kapható néhány népszerű pezsgőmárkát.
2010.11.25 Olvasási idő:

100 forintból 40-et sajátmárkás élelmiszerre költünk

Fél év alatt mintegy 165 milliárd forint forgalmat értek el az élelmiszer-kereskedelem saját márkás termékei. Ez 2 százalékkal kevesebb, mint tavaly az első hat hónapban. Többek között ezt állapítja meg a Nielsen piackutató vállalat.
2010.09.06 Olvasási idő:

Egyre több olcsóbb gyártói márkás terméket vásárolunk

A magyar háztartások 2009 első negyedévében visszafogták a vásárlásaikat, kevesebb napi fogyasztási cikket vásároltak és kevesebb pénzt hagytak a pénztáraknál, mint egy évvel korábban.
2009.08.06 Olvasási idő:

Min spórol a magyar?

Kevesebb pénzt költöttek el a magyar háztartások napi fogyasztási cikkekre 2009 első negyedévében, mint egy évvel korábban.
2009.06.04 Olvasási idő: