spss

Minden második ember elégedetlen az internetszolgáltatójával

Az utóbbi öt évben durván ötszörösére, 65 százalékra emelkedett a rendszeresen internetező 15-69 évesek körében az online rádiózás és tévézés aránya.
2009.04.20. 11:36 Olvasási idő: 0 perc

A válságban hamarabb felmond a magyar

Az esetek túlnyomó többségében (83%) kevesebb mint két hónap telik el a panasz közlése és a szolgáltatás lemondása között. Míg az elvándorlást tervezők 37%-át meg lehet tartani testreszabott ajánlattal, ez az arány a felmondás pillanatában lecsökken 15%-ra. A prediktív elemzési megoldások jelentősége még jobban felértékelődik válság idején, amikor kiszámíthatatlanabbá és hektikusabbá válnak a folyamatok, és jóval több tényező befolyásolja a döntést, a szolgáltatásfelmondási periódus pedig lerövidül – figyelmeztet az SPSS.
2009.01.28. 17:34 Olvasási idő: 0 perc

Behálóznak - Marketing "varázslatok" és politikai hatalom

Eric Schmidt a Google egyik alapítója és Barack Obama kampányának egyik fő tanácsadója volt. Önmagában ez a tény jelzi, hogyan változott meg a politika és a internet viszonya az elmúlt években. Az új megközelítés – ha lassan is – de Magyarországra is elér.
2009.01.12. 13:02 Olvasási idő: 0 perc

Kiváncsi Obama sikerének titkára? Felbérelt egy céget

Barack Obama stábja mesterien használja a fogyasztók kegyeiért küzdő marketing- és reklámipar leghatékonyabb eszközeit. Az amerikai elnökválasztási kampányban is bevetett fejlesztések segítségével, mint az SPSS prediktív analitikai szoftvere, a korábbinál sokkal költséghatékonyabban és pontosabban képes a kampánycsapat meghatározni, elérni és pozitívan befolyásolni a célcsoportot - áll az SPSS Hungary szerkesztőségünkhöz eljuttatott elemzésében.
2008.09.09. 14:58 Olvasási idő: 0 perc