Kiskereskedelem

Megduplázta árbevételét a Hugo Boss Kínában

A nyugati bojkott ellenére is fejlődésre számítanak.

A Hugo Boss arra számít, hogy a nyugati bojkott ellenére továbbra is virágzani fog a piac Kínában – írja a Reuters.

A bojkottot Kína kezdeményezte, hogy a fogyasztók inkább az ázsiai márkákat részesítsék előnyben, valamint nehezményezték a kényszermunkát érintő vádakat. A kampányba három kínai híresség is beszállt, akik kijelentették, hogy nem hordják többet a márkát.

Az elegáns öltönyeiről ismert német divatház az első negyedévi árbevételt csaknem megduplázta Kínában,

és arra számít, hogy ez a lendület változatlanul folytatódik – osztotta meg célkitűzéseit Yves Mueller megbízott vezérigazgató.

Fotó: AFP

Mindeközben a Hugo Boss részvényei 4,2 százalékkal emelkedtek.

A vállalat az üzletek újranyitásában és a társadalmi életbe való visszatérésben is bízik, például az öltöny viselésére a tárgyalásokon, a rendezvényeken és az esküvőkön.

Ázsiában most kifejezetten kelendők a luxusmárkák. A Hermésnek is például Ázsia a legfontosabb piaca. Miután külföldre nem utazhatnak a járvány miatt, a dél-koreaiak otthon költik el a pénzüket. Igaz ez a divatcikkek piacára is, ennek jó néhány luxusmárka a haszonélvezője lehet a távol-keleti országban.

Hugo Boss Kína divatház
Kapcsolódó cikkek