BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Fél óra alatt félmilliárd forint – izzott az internet a Black Friday-időszak kezdetén

Az eMAG Magyarország ügyvezetője szerint a számok bizonyítják, hogy a fogyasztók megértették, és hatékonyan kihasználják az ajánlatokat, így jelentős megtakarítást érhettek el. A Black Friday-időszak első fél órájában ötszázmillió forint értékben vásároltak a román gyökerű webáruházból. Az úgynevezett aranypercben 43 millió forintért pakoltak virtuális kosarukba a vásárlók.

Reggel, néhány perccel 7 óra után elindította a fekete péntekhez köthető akciós időszakát az eMAG. 

FRANCE - ECONOMY - INTERNET - ONLINE PURCHASE - BANK CARD - ILLUSTRATION
Közeleg a Black Friday: sokan valószínűleg el sem teszik a bankkártyájukat / Fotó: Hans Lucas via AFP

Valószínűleg sokan készültek erre, ugyanis a Black Friday kedvezményes időszak első fél órájában 500 millió forint értékben vásároltak a román gyökerű webáruházból. A legforgalmasabb percben,

az úgynevezett aranypercben 43 millió forintért pakoltak virtuális kosarukba a vevők.

A legtöbb rendelés az ominózus 30 percben 

  • Hajdú-Biharból, 
  • Bács-Kiskunból, 
  • Szabolcs-Szatmár-Beregből és 
  • Győr-Moson-Sopron vármegyéből érkezett, míg 
  • Budapest és Pest vármegye ötödikként végzett.

Nincs új a nap alatt

A termékköröket nézve változatlanul az okostelefonok és a táblagépek a legnépszerűbb termékkategóriák, a második helyen a laptopok, a PC-k, illetve kiegészítőik állnak, a harmadik helyen pedig a tévék, valamint a fotós termékek vannak. 

Emellett a háztartási kisgépek és a játékok ismét népszerűek a vásárlók körében, sokan valószínűleg karácsonyi ajándékokat vásárolnak a fekete pénteki leárazáson – áll az eMAG közleményében.

Az akció kezdetekor a vásárlók csaknem fele az online kártyás fizetési lehetőséget választotta. 

A webáruház vállalja, hogy a Black Friday akció alkalmával megrendelt minden terméket december 6-ig kiszállítja. 

„A számok bizonyítják, hogy a fogyasztók megértették, és hatékonyan kihasználják az ajánlatokat, így jelentős megtakarítást érhettek el” – mondta Daradics Kinga, az eMAG Magyarország ügyvezetője. 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.