A 10 fontnál kevesebbet költő vásárlóknak sokszor napokig kell várniuk a visszatérítésre. A 2022-ben nyitott Aldi mesterséges intelligenciával működő kamerákat használ az ügyfelek vásárlásainak nyomon követésére, így a bolt kasszák nélkül működik, azaz a vásárlók kártyájáról levonják azt az összeget, amennyibe a kosarukban lévő termékek kerülnek.
Az ügyfeleknek le kell tölteniük az Aldi Shop & Go alkalmazást, és regisztrálniuk kell egy bankkártyát.
Az üzlet kamerái a bejutást követően követik a polcokról lekerült tételeket, és a végső összeget a vásárlók kártyájára terhelik, miután kilépnek.
A 10 fontnál kevesebbet költők esetén a visszatérítés automatikus, időpontja azonban az ügyfél bankjától vagy kártyaszolgáltatójától függ.
Az angol kiskereskedelemben több boltlánc is hasonló gyakorlatot követ, noha
a visszatérítések miatt folyamatosan támadják a rendszert.
A technológia úttörője, az Amazon jócskán visszafogta eredeti tervét, amely szerint 260 Just Walk Out üzletet nyitott volna a szigetországban.
A Tesco országszerte mindössze négy hibrid kasszamentes GetGo üzletet üzemeltet.
Giles Hurley, az Aldi vezérigazgatója már jelezte, hogy a kassza nélküli üzletek helyett az önkiszolgáló pénztárak jelentik majd a fejlesztés fő irányát. A greenwichi mindössze egy koncenpcióüzlet, de nem a fejlesztések fő trendje.
Jonathan Neale, az Aldi UK Nemzeti Ingatlan Részlegének ügyvezető igazgatója korábban hangsúlyozta, hisznek abban, hogy mindenkinek hozzá kell férnie a kiváló minőségű élelmiszerekhez, verhetetlen Aldi-árakért.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.