BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Élménnyé teszi a repülést az egyik légitársaság – különleges partnerséget jelentettek be

A légi közlekedés szereplői is igyekeznek haladni a korral. A United Airlines és a Spotify egyedülálló együttműködésének köszönhetően a streamingszolgáltató tartalmai elérhetővé válnak a fedélzeti képernyőkön.

Bár sokaknak már maga az utazás és a nyaralás is élmény, egy különleges együttműködés ezt most még inkább élményszerűvé tenné. A United Airlines légitársaság a Spotify jóvoltából hangoskönyvekkel és videós podcastokkal bővíti a fedélzeti szórakoztató katalógusát. A zenei streamingszolgáltatóval kötött partnerségnek köszönhetően a légitársaság utasai ingyenesen férhetnek hozzá több, mint 450 órányi lejátszási listához, valamint hangoskönyvekhez és podcastokhoz – adta hírül a The Verge.

United Airlines, Spotify
repülés, légi közlekedés, utazás, turizmus, utasok
Az United Airlines képernyőin elérhetővé válnak a Spotify tartalmai / Fotó: Kena Betancur / AFP

A 450 órányi tartalom igen nagy választási lehetőséget biztosít. A világ leghosszabb repülőjárata, a Singapore Airlines Szingapúrból New Yorkba tartó közvetlen járata 18-19 órát tölt a levegőben. Ezen a járaton 24 alkalommal kellene utaznunk ahhoz, ha az egészet végig szeretnénk hallgatni.

A megállapodás értelmében ez a tartalom már több mint 130 000 ülőhelyi képernyőn vált elérhetővé a United Airlines járatain. A Spotify közleménye szerint ez az első alkalom, hogy hangoskönyveket és videopodcastokat kínál egy légitársaság járatain. A partnerség lehetővé teszi az utasok számára, hogy a Spotify-tartalmakhoz anélkül férjenek hozzá, hogy saját fiókjuk lenne a streamingszolgáltató platformján.

A United Airlines felfedte további terveit

A United Airlines közleménye szerint a légitársaság már gőzerővel dolgozik azon, hogy az utasok a személyes eszközükön keresztül is bejelentkezhessenek saját Spotify-fiókjukba a fedélzeti szórakoztató képernyőjükön. Reményeik szerint ez a funkció várhatóan 2026-ban lesz elérhető, és lehetővé teszi a felhasználók számára azt is, hogy ott folytassák, ahol abbahagyták a lejátszási listákat, hangoskönyveket és podcastokat, vagyis az alkalmazás megjegyezze a korábbi repülőutak során már megtekintett tartalmakat, előzményeket. Ráadásul nemcsak saját telefonjaikon, tableteiken nézhetik a tartalmakat, hanem nagy képernyőkön is.

A légitársaság szórakoztatási portfóliója ezzel tovább bővül. A United Airlines Starlinkkel felszerelt repülőgépein az utasok már most is böngészhetik és streamelhetik a Spotifyt, de csak a saját eszközeiken. Ott ráadásul nemcsak a Spotify elérhető, hanem a YouTube és az Apple Music is. A korszerűsített fedélzeti Wi-Fi-t márciusban vezették be, és a MileagePlus hűségprogram fiókjába bejelentkezve ingyenesen elérhető.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.