A K-pop démonvadászok 2025. június 20-án debütált a Netflixen, és azóta több mint 236 millió megtekintést ért el, ezzel megelőzve a korábbi rekordert, a Különösen Veszélyes Bűnözőket. A film története egy K-pop lánycsoportról szól, akik titokban démonvadászok, és a világ megmentésére kelnek útra.
A műfajkeveredés – a zene, akció és fantasy elemek ötvözése – széles közönséget vonzott, és a film több mint 393 millió órányi megtekintést generált.
A film nemcsak a streaming platformokon aratott sikert, hanem a mozikban is kiemelkedő teljesítményt nyújtott. Augusztus 23-án és 24-én több mint 1 700 amerikai, kanadai, ausztrál, új-zélandi és brit moziban mutatták be sing-along verzióját, amely 19,2 millió dolláros bevételt hozott az Egyesült Államokban. A film zenéje szintén kiemelkedő teljesítményt nyújtott: a Golden című dal a Billboard Hot 100 élére került, és több mint 3 milliárd streamet generált világszerte.
Mi az a K-pop?
A K-pop a dél-koreai popzene, amely a 2000-es években vált világszerte népszerűvé. A műfaj a nyugati popzenéhez hasonlóan magában foglalja az elektronikus, hiphop, rock és R&B elemeket, de a K-pop-ra a vizuális komponensek, a rendkívül kidolgozott koreográfiák, a divatos öltözetek és a tökéletesen begyakorolt produkciók is jellemzőek. Ez az iparág a zene mellett a divatot, a táncot és a közösségi médiát is magába foglalja.
A hatalmas sikere után a Netflix és a Sony Pictures Animation bejelentették, hogy folytatják a történetet. A tervek között szerepel egy élőszereplős remake, egy televíziós sorozat és egy színpadi musical is. A rendező, Maggie Kang elmondta, hogy a folytatásban a főszereplők, Rumi, Mira és Zoey háttértörténetét szeretnék kibővíteni, hogy a nézők még jobban megismerhessék őket.
Az egyik legnagyobb streaming szolgáltató 2025 első két negyedévében a várakozásokat felülmúló eredményeket közölt még júliusban: a második negyedéves bevételek éves szinten 16 százalékkal nőttek, elérve a 11,08 milliárd dollárt, míg a részvényenkénti eredmény 7,19 dollár lett – szintén jobb az elemzői várakozásoknál. A cég az éves árbevételi előrejelzését is emelte: most 44,8 és 45,2 milliárd dollár közé várja, az eredeti 43,5–44,5 milliárd dolláros sáv helyett.
A cég saját reklámtechnológiai platformot vezetett be világszerte, és története első generatív mesterségesintelligencia-alapú jelenetét is képernyőre vitte. A tartalmi kínálat továbbra is globális szinten erős, a streamingóriás pedig már a játék- és sportpiac felé is komolyan nyit.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.