A 2000-es évektől olyan, a divat világára fogékony sztárfutballisták reklámozták időnként Giorgio Armani különböző kreációit és termékeit, mint David Beckham, Kaká vagy David James.
Armani 2004-ben elindította az EA7 sportmárkát, amelynek egyik arca kezdettől fogva az AC Milan csatárklasszisa és a tervező személyes jó barátja, Andrij Sevcsenko lett, a márka nevében szereplő 7-es is Sevcsenko Milanban viselt mezszámára utal.
A 2021-es Európa-bajnokságon aranyérmet nyert olasz csapatnak szintén Armani tervezte az öltönyeit, a világoskék színű zakó és a fekete nadrág alkotta összeállítást Enzo Bearzot, az olaszok korábbi legendás szövetségi kapitánya inspirálta.
Armani a válogatott mellett az utóbbi években a Juventus csapatát is ellátta öltönyökkel, 2022 óta a divatház szállította a torinói Zebrák női és férfi futballistáinak ünneplő ruháit.
A labdarúgás világából ki kell még emelnünk az SSC Napoli és Armaniék együttműködését: a Serie A-ban jelenleg címvédő délolasz gárda játékosai 2021 óta EA7 márkájú mezekben lépnek pályára, emellett az edzőfelszereléseket, melegítőket, dzsekiket is Armaniéktól kapják. A Napoli hivatalos boltjában kapható utcai ruházati termékeket, kabátokat, pulóvereket, sapkákat szintén az EA7 gyártja.
Az Armani divatház az olasz olimpiai csapatnak is régóta partnere: a 2012-es londoni játékok óta ők készítik az olasz sportolók formaruháit, a jövőre Milánóban és Cortina d'Ampezzóban rendezendő téli olimpián sem lesz ez másként.
A köztudottan nagy sportrajongó Armani 2008-ban lett az Olimpia Milano kosárlabdacsapatának tulajdonosa, miután megvásárolta a klubot Giorgio Corbelli olasz vállalkozótól. Irányítása alatt az egyébként is veretes múltú egyesületre újabb aranykorszak köszöntött: az olasz bajnokságot hat, az olasz kupát négy alkalommal nyerték, és stabil résztvevői voltak a legnagyobb európai klubtorna, az Euroliga küzdelmeinek: 2021-ben még a sorozat négyes döntőjébe is sikerült bejutniuk.
Armani stabil anyagi hátteret biztosított a csapat működéséhez, az utóbbi években szezononként körülbelül 40 millió eurós költségvetésből dolgoztak, ezzel az Euroliga legszűkebb élmezőnyébe tartoztak pénzügyi lehetőségek terén.
A Basketnews szakportál összeállítása szerint a 2024/25-ös idényben 39 millió eurós büdzséből gazdálkodtak, ennél nagyobb költségvetése csak a Real Madridnak volt 45 millióval.
A divattervező nem pusztán névadó szponzora és tulajdonosa volt a klubnak, rendszeresen személyesen szurkolt a csapat meccsein.
Giorgio Armani igazi úttörő volt, a globális kultúra ikonja és sportágunk elkötelezett barátja
– méltatta az olasz mestert Dejan Bodiroga, az Euroliga elnöke, aki megjegyezte, végtelenül hálás azért a rengeteg támogatásért, amit Armani az Euroligának és általában az európai kosárlabdának nyújtott. Bodiroga hozzátette, Armani pótolhatatlan űrt hagy maga után, munkássága inspirációul szolgálhat.
Nem fukarkodott a dicsérő szavakkal Paulius Motiejunas, az Euroliga vezérigazgatója sem, aki úgy fogalmazott, Armani megmutatta, hogy a kosárlabda ugyanolyan fontos és megbecsült része lehet a mindennapjainknak és a kultúránknak, mint a művészet vagy a divat, és olyan értékekkel gazdagította a sportág közegét, amelyek túlmutatnak a puszta sportszakmai kereteken.
A labdarúgás világából a Juventus csapata közleményében az olasz elegancia és stílus időtlen ikonjának nevezte Armanit, az AC Milan pedig Milánó szimbólumakért hivatkozott a legendás tervezőre – derül ki a Reuters összeállításából.
A Napoli elnöke, Aurelio de Laurentis szintén részvétét fejezte ki Giorgio Armani halála miatt, és barátjaként emlegette az elhunyt divatmogult.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.