A Teslát felváltva a Ferrari lett a Morgan Stanley új autóipari csúcsrészvénye, mivel az olasz luxus sportkocsigyártónál látják a legvonzóbb arányt a kockázat és az elérhető hozam között – jelentette be hétfőn az amerikai bankház.

The Ferrari Daytona SP3
LONDON, UNITED KINDOM - APRIL 21: The Ferrari Daytona SP3 at Salon Prive London, held at the Royal Chelsea Hospital. This is Salon Prive's first event held in London, with many manufactures unveiling their newest cars. (Photo by Martyn Lucy/Getty Images)
Fotó: Martyn Lucy

Egyben a Ferrari részvények célárát is 310 dollárra emelték a korábbi 280 dollárról. Az új célérték a pénteki záróárhoz képest közel 15 százalékos emelkedési potenciált tartalmaz.

A Ferrari a legjobban pozicionált autógyártó, erős fundamentális adottságain túl a cégnek kedvező gazdasági környezetben megvan az ereje a lendületes növekedéshez, ellenkező esetben pedig az üzletmenet stabil fenntartásához is

– tették hozzá a pénzintézet elemzői befektetőknek szóló jegyzetükben.
A Ferrari hosszú távon jó perspektívával rendelkezik az elektromosautó-gyártásban, az új modellek fejlesztésében, nem beszélve a páratlan márkája által biztosított piaci előnyről. Ha az olaszok kijönnek az e-autójukkal, a megszokott keresletet hozzák majd, a befektetők eltúlozzák az elektrifikáció kockázatát a Ferrari esetében.

A Ferrari-részvények idén eddig 27 százalékkal drágultak.

 

A Refinitiv elemzői konszenzusa egyébként tartásra ajánlja a Ferrarit, amelynek medián célára 250 euró, miközben a papír 254 euró körül mozog.

Bekavart a Ferrari és a Porsche, Von der Leyennek kell közbelépnie

A Porsche 911-nél nem opció a töltő, a Ferrarinál az elektromos akkumulátorok súlya jelenti a legnagyobb problémát.