Majd ha kész a termék - hárította el a fejlesztés állásáról mindig készségesen tájékoztatást adó Bíró Fruzsina a bemutatását, amikor a nyáron a Ka-Vosz második vezetőjéből az elsővé lépett elő. Állja a szavát, bár fárasztó hónapok állnak mögötte. Általában reggeltől este tízig dolgozott, de gyakran éjfélkor fejezte be a munkát. Ez alól a hétvégék sem voltak kivételek. Nem bánja, hiszen nagyon érdekes volt a Széchenyi-kártya kifejlesztése. Nem titkolja, hogy nagy kő esett le a szívéről, amikor elindult a konstrukció, hiszen nagy volt a várakozás a termék iránt.
A fejlesztés első fázisán túl vagyunk - fogalmaz. Mintegy száz szakember vett részt, beszállítóként, partnerként is közel 15 cég működött közre. A második fázisban egyebek között szeretnék a hitelkeret összegét megnövelni. Erről azonban meg kell győzni az államigazgatást, a bankrendszert, hiszen a pénzt ők adják, valamint a Hitelgarancia Rt. is. Ezt legalább akkora feladatnak tartja, mint felállítani magát a konstrukciót. Ezen kívül tervezik még további szolgáltatások ráépítését is erre a kártyára. Például valamilyen multipontrendszert vagy hasonlót, amivel kereskedelmi pluszszolgáltatásokat is tudnának a kártyatulajdonosoknak nyújtani. Szeretnék az együttműködést elfogadóhelyekre kiterjeszteni, azaz megnézni, hogy hova mennek vásárolni a kisvállalkozók, és odavinni a bankterminált, esetleg kereskedelmi kedvezményt elérni ezeken a helyeken. A jövő tervei közé tartozik az ügyintézés egyszerűsítése is, hogy ne kelljen mindent papíron beadni, hanem elektronikus úton lehessen küldeni a dokumentumokat. Ez azért nem sikerült az első fázisban, mert ehhez a bankok szabályzati rendszerét kell megváltoztatni, illetve a PSZÁF-ot is meg kell győzni.
Elbukott első körben a konstrukciónak a biztosítási ügynökökre való kiterjesztése is.
Kisvállalkozásokról legfeljebb a családi háttérben hallott - vallja be a közgazdaság-tudományi egyetem külkereskedelem és turizmus szakán 1993-ban végzett szakember. Édesanyja a 80-as évektől kezdve gmk-ban dolgozott, bátyjának pedig több vállalkozása van jelenleg. Így ismeri a problémákat, és meg is tudja érteni.
Első munkahelyén, a Röltex Rt.-nél még beszerzőként kezdett. A társaságot az akkori tulajdonosa, a Bankár Kft. 1994 végén értékesítette, így pályafutását 1995-től az utóbbinál folytatta. Ott kezdettől pénzügyi vonalon dolgozott, 2001 januárjától már mint pénzügyi vezérigazgató-helyettes. Kis cégről lévén szó részt vett minden tranzakcióban az 1999-től már rt.-ként működő társaság életében.
A Ka-Vosz Rt.-hez megalakulását követően, idén március 1-jén került Réthy Imre akkori vezérigazgató hívására, akivel korábban együtt dolgozott a Bankárnál is. Ketten kezdték a munkát, főnöke szervezte a találkozókat, ő a dokumentációkat írta. Amikor pedig május végén Réthy Imrét a gazdasági és közlekedési tárca közigazgatási államtitkárává nevezték ki, ő lett a társaság vezérigazgatója. A bankokkal való korábbi napi kapcsolata sokban segítette a velük való tárgyalást, a konstrukció kialakítását - mondja. Mégis meglepte az a siker, amit a termék a bankoknál kiváltott. A pénzintézetek ugyanis nagyon jó eszköznek tartották arra, hogy közelebb kerüljenek ezekhez az ügyfelekhez.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.