Másról sem hallani majd az elkövetkező hónapokban, mint a valóságshow-k sikereiről. Azok is leülnek a képernyő elé a következő hónapokban, akik amúgy nem szoktak. A Nagy Testvér mindjárt induláskor megtette hatását. A Tv 2 kereskedelmi televízió megújult őszi műsorstruktúrájának zászlóshajója nem elhanyagolható széllel vágott neki a négy hónapos útjának: a vasárnap esti adást ugyanis 4,6 millióan nézték a csatorna szerint (az AGB 2,2 milliót mért). A Nagy Testvérrel (Big Brother) azonban hamarosan "harcba száll" annak első számú riválisa, az RTL Klub ValóVilág című műsora. Sőt, Bár nevű reality show-jával egyszer már közönségarányt duplázó Viasat 3 is a jól bevált eszközhöz nyúl, amikor hamarosan elkezdi sugározni a Farmot.
A valóságshow-k a világon mindenhol a nagy közönségsikerrel játszott műsorok közé tartoznak. Várhatóan Magyarországon is nézők millióit vonzzák majd a képernyők elé. Az azonban erősen kérdéses, hogy a három csatorna milyen arányban osztozkodik majd a sikeren.
A Tv 2 győzelmi esélyeit mindenesetre valamelyest erősíti, hogy a Big Brothert eddig 21 országban vetítették, és mindenhol legyőzte a vele párhuzamosan futó vetélytársát. A Nagy Testvér után iramodó ValóVilág készítői ugyanakkor úgy látják, hogy a kifejezetten a hazai közönségre formált valóságjátékuk megelőzheti a Nagy Testvért. Komoly segítséget jelenthet számukra, hogy visszatért az RTL Klub képernyőjére a csatorna házi sikersorozata, a Barátok közt, amely nagy szerepet játszott abban, hogy a csatorna nézettsége tavasszal már megelőzte riválisáét.
Hogy melyik lesz a "befutó" műsor, nehezen jósolható meg, az viszont biztos, a televíziók komoly összegekkel alapoztak a jól bevált valóságshow-k műsorra tűzésére. A nagyok nem árulnak el pénzügyi részleteket a milliárdos beruházásokkal kapcsolatban, egyedül a Viasatnál hozták nyilvánosságra, hogy az őszi szerkezetváltásukra, beleértve a Farm sugárzását, összesen 750 millió forintot költöttek.
A várt nagy közönségsikerre való tekintettel a hirdetni vágyók is komoly összegek ellenében tüntetik fel magukat a show keretében. Az érdeklődés nagy, az árak magasak, hiszen mint mondják, prémium áruért prémium díjat is kell fizetni. A hirdetőknek biztos "bejön", mert a nézettségi adatok mindenütt magasak lesznek, a megosztott célcsoport miatt azonban a csatornáknál még izgulhatnak, melyikük kezdi előnyösebb helyzetből a jövő évet.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.