"Növekszik a tőkemozgás az unión belül, s ebből a csatlakozó Magyarország is csak profitálhat, hiszen nemcsak érkezik, hanem távozik is más uniós országokba a tőke. Ennek nyomán felfutás elé néz az áruszállítás 'fő felelőse', a magyarországi logisztikai piac, amelyen ma még sok a nem túl hatékonyan működő egység. Az irodai túlkínálat két esetben tűnhet el: vagy jóval sebesebb lesz az általános gazdasági lendület, mint az elmúlt öt esztendőben, vagy ha a fejlesztők kevesebb új épülettel jelennek meg a kínálati oldalon. Szerintem a legtöbb befektető már beillesztette a magyar csatlakozást a kockázatkezelési elképzeléseibe. A hozamokra pedig sokkal inkább hatnak majd a hagyományos befektetési szempontok, mint például a kereslet-kínálat alakulása - legalábbis addig, amíg véglegesítik Magyarország eurózónához való csatlakozásainak részleteit."
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.