Az egyik legjobbnak tartott hazai reklámügynökségnél, a McCann-Ericksonnál kezdte szakmai munkáját a közgazdászdiplomát szerzett Simon Zsolt. A rangos médiaigazgatói pozíció ellenére is úgy érezte, a dinamikusan növekvő hazai médiapiacban rejlő üzleti lehetőségek további kihívásokat tartogatnak számára. Kapóra jött, hogy a világ harmadik legnagyobb reklámügynökségéhez, a WPP-hez tartozó The Media Edge vezetői felkínálták számára a magyarországi médiaügynökség ügyvezető igazgatói állását. Pozícióját azok után is sikerült megőriznie, hogy az amerikai tulajdonos döntése értelmében 2002-ben a CIA-vel fuzionált a társaság. A tavaly mintegy 7 milliárd forintos forgalmat bonyolító Mediaedge:cia számára azóta is akad bőven izgalmas feladat.
A magyar uniós csatlakozás adta az apropót, a komoly - a szakmában kedvező - visszhangot kiváltó, az EU-csatlakozás reklám- és médiapiaci direkt és indirekt hatásait vizsgáló átfogó tanulmány elkészítésére. Az első ilyen típusú magyar anyagot a cégnek az elemzések és piackutatások céljából felállított új részlege, a MediaLab készítette. Ezzel úttörő, a nemzetközi trendeket követő szerepet vállalt fel a társaság - véli Simon Zsolt.
A részleg meglepően jól működik, amit mi sem bizonyít jobban, mint az, hogy rengeteg kutatásspecifikus megbízást kap a cég, ráadásul kezdeményezésével már eddig számos új ügyfelet is szerzett.
Nem titkolja azt sem: az új divízió évente tervezi, hogy nagyobb stratégiai elemzéseket jelentet meg a médiapiacról, mindezek pedig a korábbihoz képest teljesen új csapásirányt jelölnek ki számukra. Simon Zsolt vezetésével most arra készülnek, hogy a céget 2005 végére a nemzetközi trendeknek megfelelően médiaügynökségből kommunikációs stratégiai tervezőcéggé pozicionálják át. Az átalakulás várhatóan újabb izgalmakat, akár ágazati konfliktusokat is eredményezhet a piacon, hiszen jelenleg még nincs üzleti modell az ilyen jellegű hazai társaságokra, a gyakorlat pedig azt mutatja, hogy ma még a kreatív ügynökségek kezében van ez a terület.
A cég számos kihívást rejtegető átpozicionálása mellett legújabb hobbija is komoly összpontosítást és a még szűk körű közönség türelmét igényli. Igaz, Simon Zsolt a harmincadik születésnapjára a feleségétől és a kislányától kapott profi DJ-pultjával egyelőre még csak a családját és közvetlen környezetének zenei ízlésvilágát teszi próbára. Szabadidejében egyébként szívesen utazik. Üzleti tárgyalásaira, amelyek legtöbbször a hét végére vagy elejére esnek, minden alkalommal a családjával megy, hogy utána velük tölthesse idejét.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.