A gazdasági fellendülésnek köszönhetően soha nem látott vásárlóerő mutatkozik a luxusautók iránt. A vevők éveket várnak egy-egy exkluzív darabra, amely már a tervezőasztalon gazdára talál. Gondolhatnánk, ilyen kereslet mellett garantált a profit, azonban a valós kép árnyaltabb. A szuper sportkocsik jól mutatnak a kirakatban vagy a garázsban, de a használhatóságuk korlátozott. Az exkluzivitás is csak kis szériában tartható fenn. A Porsche ismerte fel először, hogy szükség van a SUV kategóriára, mely ma már az értékesítése meghatározó részét adja. Ehhez a trendhez most a Bentley és a Lamborghini is csatlakozott. Rövidesen elkészülhet a Ferrari első szabadidős autója is, ami nagymértékben növelheti az értékesítést és a részvények kurzusát. Ha a Volkswagen tőzsdére vinné a Lamborghinit, ez a részvény is kapós lenne. A luxustermékek vásárlói köre általában stabilabb, így egy válság esetén is jobban teljesíthetnek a cégek. Pláne, ha leválasztják őket az anyacégről, mint például a Fiatról a Ferrarit.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.