Ahogy sok más iparágban, úgy a luxusszektorban is Kína
az egyik legfontosabb piac. A globális luxuspiac 33 százalékát 2018-ban már a kínai fogyasztók tették ki, igaz, nagyobb részük külföldön vásárolt. A várakozások szerint 2025-re az az arány 46 százalékra kúszik fel. Ilyen kilátások mellett a legkedvezőbb helyzetben azok a luxuscégek lehetnek, amelyek már most is jól beágyazottak Kínában, például az ágazat vezető szereplőjének tekintett francia LVMH-csoport. A cég bevételeinek egyre nagyobb hányada érkezik Ázsiából, és azon belül Kínából. Az első negyedéves gyorsjelentésük meg is lepte az elemzőket azzal, hogy 17 százalékos növekedést értek el a Japánt nem tartalmazó ázsiai régióban egy év alatt. Nem véletlen tehát, hogy év eleje óta 32 százalékkal nőtt a részvény árfolyama, ami jóval felülmúlta a piacok többségét és a szektorális átlagot is. A további kínai terjeszkedést tervező cég kilátásai is pozitívak, akár folytatódó részvénypiaci esés mellett is felülteljesítő maradhat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.