BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Nagy bejelentést tett a Tesco, júniustól sokan fellélegezhetnek

Júniusban indul az üzletekben a kötelező akciózás. A kormány rendeletben írta elő, hogy a kiskereskedelmi láncoknak kötelező hetente húsz termékkategóriában legalább egy terméket akciósan kínálni. A boltok most leárazási háborút indítottak, és a Tesco is ringbe szállt.

Ahogy arról korábban már beszámoltunk, több magyarországi kiskereskedelmi lánc is azzal szeretne a vásárlók kegyeibe férkőzni, hogy túlteljesíti a kormány rendeletében előírt 10 százalékos kötelező akciózást. A Penny 30 százalékos árcsökkentést jelentett be, miközben a Lidl akár 50 százalékot is elengedhet egyes termékek árából, az Aldi pedig 60 százalékos akciókat ígér. Most a Tesco is bejelentette, hogy beszáll a versenybe.

Tesco
Nagy bejelentést tett a Tesco, júniustól sokan fellélegezhetnek.
Fotó: Vémi Zoltán / Világgazaság

A Tesco arról számolt be pénteken, hogy június elsejétől kiegészíti a vásárlóknak nyújtott kedvezményrendszerét a rendeletben előírt akciós árucikkekkel. Az elmúlt időszakban az áruházlánc folyamatosan gyarapította eszköztárát, hogy felvértezze vásárlóit az infláció elleni küzdelemre.

A vállalat közleménye szerint eddig a

csaknem 600 árgaranciás, hetente pedig hozzávetőlegesen 20 bombaáras, valamint körülbelül 1000 Clubcard-áras termékkínálatában a vállalat május elején további több mint 2000 árucikkre vezetett be a korábbiaknál átlagosan 9,4 százalékkal alacsonyabb árakat.

A következő hónaptól esedékes akciók között például 50 százalék kedvezménnyel értékesített vaj, 48 százalék kedvezményt tartalmazó tejföl és 45 százalékkal olcsóbb friss zöldség is található.

A magyar vásárlóknak tartósan alacsony árakra van szükségük, ezért is alakítottunk ki egy olyan többpilléres kedvezményrendszert, amelynek keretében termékkínálatunk egy jelentős része mindig kedvezményes áron érhető el. Ezen fix elemek mellett a piac alakulásától függően folyamatosan vezetünk be további kedvezményeket

– nyilatkozta Pálinkás Zsolt, a Tesco magyarországi vezérigazgatója.

Hozzátette, hogy a június elsején életbe lépő minimum 10 százalékos kötelező akciónál már eddig is több kedvezményt nyújtottak vásárlóiknak, pár nap múlva pedig, a szabályozásnak megfelelően, újabb árcsökkentett termékekkel bővítik a választékot üzleteikben és online is.

A Tesco ajánlatai a hetente digitális formátumban megjelenő katalógusban érhetők el, amelyet már az aktuális kedvezményes időszak előtt egy héttel feltöltenek az oldalra, ezzel is támogatva a tudatos, előre megtervezett vásárlást.

A cég arra is ígéretet tett, hogy a vásárlók a kormány által meghatározott 20 termékkör mindegyikében a kötelezően előírt 10 százalékot általában jelentősen meghaladó Clubcard- és bombaáras kedvezményekkel találkozhatnak.

Az első heti akciós termékek listáját már elérhetik az érdeklődők a kiskereskedelmi lánc honlapján.

Üdítőbotrány: rajtaütött a hatóság a boltokon – az Aldi és a Tesco is kartellezhetett

A Nesteát is forgalmazó lengyel cég összejátszhatott több nagy magyar kiskereskedelmi lánccal, és előre megbeszélték, mennyiért adják az üdítőket.

 

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.