Többségi tulajdont szerzett a Hungarikum Biztosítási Alkusz Zrt. Magyarország egyik vezető call center szolgáltató vállalatcsoportja, a Callfactory holdingcégében, mely a jövőben HUNFactory néven működik tovább – közölte csütörtökön a biztosításközvetítő, mely jelezte azt is, hogy a tranzakció a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) engedélyéhez kötött, így csak annak jóváhagyása után lép hatályba.
A közlemény szerint a felvásárlással két, 100 százalékban magyar tulajdonban lévő vállalatcsoport kapcsolódik össze, és az együttműködés alapját a közös értékrend, az emberközpontúság, a hazai biztosítási piac iránti elköteleződés és a legmagasabb szintű ügyfélkiszolgálás jelentik. Az együttműködés során
az alkuszcég biztosítja a stabilitást, a szakértelmet és az átlátható tanácsadói munkát az ügyfelek számára, amit a call center olyan technológiai és operatív tudással egészít ki, amely garantálja a gyors, precíz és legmagasabb szintű ügyfélkiszolgálást.
A tavaly 31,5 milliárd forintot meghaladó árbevételt termelő, közel 250 munkavállalót foglalkoztató és 1000 tanácsadóval rendelkező Hungarikum Alkusz Csoport célja, hogy ügyfeleit a legmagasabb szinten történő kiszolgálás mellett olyan kényelmi szolgáltatásokkal támogassa, ami egyedülálló a hazai és nemzetközi biztosításközvetítői piacon.
Jogelődjén keresztül a HUNFactory Csoport több mint 30 éves tapasztalattal rendelkezik a magyar piacon, többek között a szektor meghatározó biztosítótársaságainak, valamint lakás-takarékpénztár, nyugdíjpénztár, bank, futárszolgálat és plazmacenter cégek részére nyújt ügyfélszolgálati tevékenységet. Ezzel tavaly több mint 1,9 milliárd forintos árbevételt ért el, míg a kezelt, díjrendezett biztosítási szerződések éves díja megközelítette a 3 milliárd forintot. Közel 200 fős munkavállalói csapatával a társaság évente több millió hívást, e-mailt és chatüzenetet kezel, és átlagosan több mint 31 000 új szerződést köt.
A biztosításközvetítő szektor szakmai háttere és a call center szolgáltatásokban szerzett évtizedes tapasztalat most egy olyan cégcsoportban egyesül, amely a jövő ügyfélélményét formálja: magyar gyökerekre támaszkodva, helyi szintű kiszolgálócsapattal a legmagasabb szinten képviseli ügyfelei biztosítási, befektetési és pénzügyi termékekkel szemben támasztott igényeit.
Keszthelyi Erik, a Hungarikum Alkusz Csoport tulajdonosa, elnök-vezérigazgatója szerint egy emberközpontú call center amellett, hogy információt biztosít ügyfelei részére, bizalmat épít és stabil pontként szolgál a kiszámíthatatlan élethelyzetekben. A szakmai kompetenciák és technológiai háttér egyesítésével pedig a Hungarikum Alkusz Csoport és a Callfactory Csoport a biztosítási piacon közösen reformálhatja meg az ügyfélkiszolgálás fogalmát Magyarországon.
A Callfactory Csoport tulajdonosai, Szilágyi Mónika és Schrotti Ferenc pedig arról beszéltek, hogy ez a stratégiai együttműködés nem csupán üzleti mérföldkő, hanem egy olyan lehetőség, amelyben a technológiai innováció és az emberi kapcsolatok iránti elkötelezettségünk új dimenziót nyer. Hozzátették, hogy a Hungarikum Alkusz Csoporttal közösen olyan ügyfélélményt kívánnak teremteni, amely nemcsak hatékony, hanem valóban emberközeli is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.