BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Call center céget vásárolt a Hungarikum Alkusz

A biztosításközvetítő az ügyfélélményt kívánja javítani a tranzakcióval. A Hungarikum Alkusz a Callfactoryban szerzett többségi tulajdont.

Többségi tulajdont szerzett a Hungarikum Biztosítási Alkusz Zrt.  Magyarország egyik vezető call center szolgáltató vállalatcsoportja, a Callfactory holdingcégében, mely a jövőben HUNFactory néven működik tovább – közölte csütörtökön a biztosításközvetítő, mely jelezte azt is, hogy a tranzakció a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) engedélyéhez kötött, így csak annak jóváhagyása után lép hatályba.

hungarikum alkusz
A Callfactory tulajdonosai és a Hungarikum Alkusz elnök-vezérigazgatója a szerződés aláírásakor / Fotó: Hungarikum Alkusz

A Hungarikum Alkusz és a Callfactory is hozzáad az együttműködéshez

A közlemény szerint a felvásárlással két, 100 százalékban magyar tulajdonban lévő vállalatcsoport kapcsolódik össze, és az együttműködés alapját a közös értékrend, az emberközpontúság, a hazai biztosítási piac iránti elköteleződés és a legmagasabb szintű ügyfélkiszolgálás jelentik. Az együttműködés során 

az alkuszcég biztosítja a stabilitást, a szakértelmet és az átlátható tanácsadói munkát az ügyfelek számára, amit a call center olyan technológiai és operatív tudással egészít ki, amely garantálja a gyors, precíz és legmagasabb szintű ügyfélkiszolgálást.

A tavaly 31,5 milliárd forintot meghaladó árbevételt termelő, közel 250 munkavállalót foglalkoztató és 1000 tanácsadóval rendelkező Hungarikum Alkusz Csoport célja, hogy ügyfeleit a legmagasabb szinten történő kiszolgálás mellett olyan kényelmi szolgáltatásokkal támogassa, ami egyedülálló a hazai és nemzetközi biztosításközvetítői piacon.

Jogelődjén keresztül a HUNFactory Csoport több mint 30 éves tapasztalattal rendelkezik a magyar piacon, többek között a szektor meghatározó biztosítótársaságainak, valamint lakás-takarékpénztár, nyugdíjpénztár, bank, futárszolgálat és plazmacenter cégek részére nyújt ügyfélszolgálati tevékenységet. Ezzel tavaly több mint 1,9 milliárd forintos árbevételt ért el, míg a  kezelt, díjrendezett biztosítási szerződések éves díja megközelítette a 3 milliárd forintot. Közel 200 fős munkavállalói csapatával a társaság évente több millió hívást, e-mailt és chatüzenetet kezel, és átlagosan több mint 31 000 új szerződést köt.

A biztosításközvetítő szektor szakmai háttere és a call center szolgáltatásokban szerzett évtizedes tapasztalat most egy olyan cégcsoportban egyesül, amely a jövő ügyfélélményét formálja: magyar gyökerekre támaszkodva, helyi szintű kiszolgálócsapattal a legmagasabb szinten képviseli ügyfelei biztosítási, befektetési és pénzügyi termékekkel szemben támasztott igényeit.

Keszthelyi Erik, a Hungarikum Alkusz Csoport tulajdonosa, elnök-vezérigazgatója szerint egy emberközpontú call center amellett, hogy információt biztosít ügyfelei részére, bizalmat épít és stabil pontként szolgál a kiszámíthatatlan élethelyzetekben. A szakmai kompetenciák és technológiai háttér egyesítésével pedig a Hungarikum Alkusz Csoport és a Callfactory Csoport a biztosítási piacon közösen reformálhatja meg az ügyfélkiszolgálás fogalmát Magyarországon.

A Callfactory Csoport tulajdonosai, Szilágyi Mónika és Schrotti Ferenc pedig arról beszéltek, hogy ez a stratégiai együttműködés nem csupán üzleti mérföldkő, hanem egy olyan lehetőség, amelyben a technológiai innováció és az emberi kapcsolatok iránti elkötelezettségünk új dimenziót nyer. Hozzátették, hogy a Hungarikum Alkusz Csoporttal közösen olyan ügyfélélményt kívánnak teremteni, amely nemcsak hatékony, hanem valóban emberközeli is.

Google News Világgazdaság
A legfrissebb hírekért kövess minket a Világgazdaság.hu Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.