Call center céget vásárolt a Hungarikum Alkusz
Többségi tulajdont szerzett a Hungarikum Biztosítási Alkusz Zrt. Magyarország egyik vezető call center szolgáltató vállalatcsoportja, a Callfactory holdingcégében, mely a jövőben HUNFactory néven működik tovább – közölte csütörtökön a biztosításközvetítő, mely jelezte azt is, hogy a tranzakció a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) engedélyéhez kötött, így csak annak jóváhagyása után lép hatályba.

A Hungarikum Alkusz és a Callfactory is hozzáad az együttműködéshez
A közlemény szerint a felvásárlással két, 100 százalékban magyar tulajdonban lévő vállalatcsoport kapcsolódik össze, és az együttműködés alapját a közös értékrend, az emberközpontúság, a hazai biztosítási piac iránti elköteleződés és a legmagasabb szintű ügyfélkiszolgálás jelentik. Az együttműködés során
az alkuszcég biztosítja a stabilitást, a szakértelmet és az átlátható tanácsadói munkát az ügyfelek számára, amit a call center olyan technológiai és operatív tudással egészít ki, amely garantálja a gyors, precíz és legmagasabb szintű ügyfélkiszolgálást.
A tavaly 31,5 milliárd forintot meghaladó árbevételt termelő, közel 250 munkavállalót foglalkoztató és 1000 tanácsadóval rendelkező Hungarikum Alkusz Csoport célja, hogy ügyfeleit a legmagasabb szinten történő kiszolgálás mellett olyan kényelmi szolgáltatásokkal támogassa, ami egyedülálló a hazai és nemzetközi biztosításközvetítői piacon.
Jogelődjén keresztül a HUNFactory Csoport több mint 30 éves tapasztalattal rendelkezik a magyar piacon, többek között a szektor meghatározó biztosítótársaságainak, valamint lakás-takarékpénztár, nyugdíjpénztár, bank, futárszolgálat és plazmacenter cégek részére nyújt ügyfélszolgálati tevékenységet. Ezzel tavaly több mint 1,9 milliárd forintos árbevételt ért el, míg a kezelt, díjrendezett biztosítási szerződések éves díja megközelítette a 3 milliárd forintot. Közel 200 fős munkavállalói csapatával a társaság évente több millió hívást, e-mailt és chatüzenetet kezel, és átlagosan több mint 31 000 új szerződést köt.
A biztosításközvetítő szektor szakmai háttere és a call center szolgáltatásokban szerzett évtizedes tapasztalat most egy olyan cégcsoportban egyesül, amely a jövő ügyfélélményét formálja: magyar gyökerekre támaszkodva, helyi szintű kiszolgálócsapattal a legmagasabb szinten képviseli ügyfelei biztosítási, befektetési és pénzügyi termékekkel szemben támasztott igényeit.
Keszthelyi Erik, a Hungarikum Alkusz Csoport tulajdonosa, elnök-vezérigazgatója szerint egy emberközpontú call center amellett, hogy információt biztosít ügyfelei részére, bizalmat épít és stabil pontként szolgál a kiszámíthatatlan élethelyzetekben. A szakmai kompetenciák és technológiai háttér egyesítésével pedig a Hungarikum Alkusz Csoport és a Callfactory Csoport a biztosítási piacon közösen reformálhatja meg az ügyfélkiszolgálás fogalmát Magyarországon.
A Callfactory Csoport tulajdonosai, Szilágyi Mónika és Schrotti Ferenc pedig arról beszéltek, hogy ez a stratégiai együttműködés nem csupán üzleti mérföldkő, hanem egy olyan lehetőség, amelyben a technológiai innováció és az emberi kapcsolatok iránti elkötelezettségünk új dimenziót nyer. Hozzátették, hogy a Hungarikum Alkusz Csoporttal közösen olyan ügyfélélményt kívánnak teremteni, amely nemcsak hatékony, hanem valóban emberközeli is.


