Tájékoztatása szerint „ideiglenesen felfüggesztette” ruhagyűjtő szolgáltatását a magyarországi H&M – hívja fel a figyelmet az Origo. A szolgáltatás rendkívül népszerű, sok vásárló vette azt igénybe. A vállalat részéről a vásárlóknak most e-mailen, illetve mobilapplikációban küldött emlékeztető tájékoztatás szerint a ruhagyűjtő szolgáltatás felfüggesztése ideiglenes, de már szeptember 26-án érvénybe lépett.
A szolgáltatás keretében a vásárlóknak lehetőségük van arra, hogy a jó állapotú, használt ruházati cikkeket – a fehérneműk kivételével – egy nejlonzsákba helyezve a H&M üzleteiben található ruhagyűjtő konténerekbe leadják. Ezzel két dologhoz is hozzájut a vásárló, pontosabban egy dolgot fizikai értelemben megkap, míg a másik egy hozzájárulás:
A lap a vállalat klubtagoknak küldött tájékoztatása alapján azt írja, hogy a vállalat a ruhagyűjtő szolgáltatását szeptember 26-tól kezdődően ideiglenesen szünetelteti. Az okát is megnevezték, ami a következő: nincs megfelelő infrastruktúra, amely megfelelne a szigorú követelményeiknek.
Miként lapunk nemrég megírta, a svéd divatruházati lánc a korábbi gyengélkedés után a nyári hónapokban látványos visszatérést hajtott végre: a világ második legnagyobb ruházati kiskereskedője a működési profitját 40 százalékkal növelte a harmadik negyedévben, 4,91 milliárd svéd koronára, messze túlszárnyalva az elemzői várakozásokat.
További részletek a ruhagyűjtő szolgáltatás felfüggesztéséről az Origo cikkében olvashatók.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.