Világgazdaság

Alulértékelt a televíziós piac

A Chello Central Europe újabb sportcsatornával készül a jövő évre

A televízió mint reklámfelület alulértékelt jelenleg – mondta Málnay B. Levente, a Chello Central Europe (CCE) december elsejével kinevezett vezérigazgatója a Világgazdaságnak adott interjújában.

Ma már jól látszik, hogy a reklámozók tisztában vannak azzal az évek óta tartó tendenciával, hogy a nézők egyre inkább a tematikus televíziós csatornákhoz vándorolnak, azonban még van min javítani, ez ugyanis teljes mértékben egyelőre nem érzékelhető a reklámköltések eloszlásán – tette hozzá.

Az idei év egyik legfontosabb tapasztalata az, hogy a válság sokkolta a döntéshozókat. Általános volt, hogy nem volt idő az átgondolt döntésekre, inkább azonnal vágtak a költségvetésen, így több esetben teljes kampányok maradtak el – hangsúlyozta a vezető, aki szerint 2010 ezzel szemben sokkal inkább a gondolkodás éve lesz, a döntések sokkal differenciáltabban születnek majd.

További részletek a holnapi Világgazdaságban!

Autók BÉT - Napi események logisztika elemzések - Gazdaság és Pénzügy Pénzügyi és gazdasági válság Deloitte infrastruktúra-fejlesztés raktározás Szerencsejáték Zrt. Panasonic Környezetvédelem - Globalizáció közbeszerzések Gyógyítás-finanszírozás A szerkesztő ajánlja Lakossági energiaellátás akciók Költségvetés 2012-2013 forintárfolyam Felmérések autóipar Elemzői vélemények GKI HUMET Nyrt. televáziózás Betéti kamatok A szociális és adórendszer átalakítása mezőgazdaság MSZP-ügyek Jobbik-ügyek Élelmiszerpiac fogyasztóvédelem IMF-megállapodás reklám és médiaReklám és Média Mol Botrányok a politikában Európai Unió Vaskerék MVM Egyesült Államok vhello Euróbevezetés ingatlanpiac áruszállítás kgfb Alistair Darling infokommunikáció Fidesz-ügyek Adórendszer Magyarországon Oszkó Péter