BUX 38,644.57
-1.50%
BUMIX 3,853.23
+0.02%
CETOP20 1,945.79
-0.35%
OTP 8,530
-5.33%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
0.00%
-1.40%
+0.42%
ZWACK 17,450
+0.29%
0.00%
ANY 1,600
-0.62%
RABA 1,145
-1.72%
0.00%
-3.62%
-1.35%
+0.47%
0.00%
-5.14%
-1.90%
0.00%
-0.54%
OTT1 149.2
0.00%
-2.24%
MOL 2,560
+2.24%
+0.77%
ALTEO 2,270
+3.18%
0.00%
+1.87%
EHEP 1,545
-3.13%
0.00%
+0.79%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
+0.35%
0.00%
0.00%
SunDell 42,000
0.00%
0.00%
-1.16%
-7.46%
0.00%
+0.96%
NUTEX 10.85
+2.36%
GOPD 12,000
0.00%
OXOTH 3,700
+9.79%
+4.53%
NAP 1,188
-1.49%
0.00%
0.00%
Forrás
RND Solutions
Világgazdaság

Alulértékelt a televíziós piac

A Chello Central Europe újabb sportcsatornával készül a jövő évre

A televízió mint reklámfelület alulértékelt jelenleg – mondta Málnay B. Levente, a Chello Central Europe (CCE) december elsejével kinevezett vezérigazgatója a Világgazdaságnak adott interjújában.

Ma már jól látszik, hogy a reklámozók tisztában vannak azzal az évek óta tartó tendenciával, hogy a nézők egyre inkább a tematikus televíziós csatornákhoz vándorolnak, azonban még van min javítani, ez ugyanis teljes mértékben egyelőre nem érzékelhető a reklámköltések eloszlásán – tette hozzá.

Az idei év egyik legfontosabb tapasztalata az, hogy a válság sokkolta a döntéshozókat. Általános volt, hogy nem volt idő az átgondolt döntésekre, inkább azonnal vágtak a költségvetésen, így több esetben teljes kampányok maradtak el – hangsúlyozta a vezető, aki szerint 2010 ezzel szemben sokkal inkább a gondolkodás éve lesz, a döntések sokkal differenciáltabban születnek majd.

További részletek a holnapi Világgazdaságban!

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek