A Pepsi csütörtökön indított kampányában arra ösztönzi a vásárlókat, hogy próbálják ki a Pepsi tejjel kevert változatát, és használják a #pepsiplusmilk hashtaget – írja a CNN. Azok, akik részt vesznek a karácsonyig tartó online kihívásban, készpénzt nyerhetnek. 

A Pepsi és a tej kombinálása már régóta kedvelt recept a Pepsi-rajongók körében

– állítja Todd Kaplan, a Pepsi marketingvezetője.

A Pepsi „dirtysoda”-ként utal az üdítő sziruppal és tejszínnel kombinált verziójára egy népszerű TikTok-trendben. Az üdítőital-gyártó figyelemmel kíséri a TikTokot, és gyakran keresi annak módját, hogyan maradjon releváns a fiatal fogyasztók számára: 

idén Lindsay Lohant, a Netflix karácsonyi filmjének, a Karácsonyi románcnak (Falling for Christmas) a sztárját kérték fel a kombináció népszerűsítésére.

PEPSI Pilk and Cookies Lindsay Lohan
A Pepsi Lindsay Lohant kérte fel #PilkandCookies ünnepi kihívás népszerűsítésére.
 Fotó: Pepsi

A Pepsi számos recepttel próbálkozik hírverést kelteni az idei kezdeményezése körül: a Naughty & Ice recept lényege például az, hogy a kólát egy csésze tejjel, egy evőkanál tejszínnel és vaníliakrémmel keverik össze, a Cherry on Top mixben pedig a meggyes ízű kólát tejjel, két evőkanál tejszínnel és karamellás tejföllel kombinálják. A beszámolók szerint ezeknek a mixeknek sikere is van a fiatalok körében.

A TikTokon a #dirtysoda hashtag már több mint hétszázezer videóban lett megemlítve, 

ezek többségében az alkotók azt mutatják meg nézőiknek, hogyan készítsék el otthon a saját üdítőjüket.

A felkapott trendvideók arra inspirálják a vállalatokat, hogy meglovagolják az aktuális trendeket, sőt néha új termékek piacra dobására is ösztönzi őket.