árérzékeny

Átrendeződést hozott a válság

A pénzügyi válság a háztartási vegyi áruk piacán is éreztette hatását, azonban korántsem olyan mértékben, mint más iparágakban – nyilatkozott lapunknak Murányi István, a Magyar Kozmetikai és Háztartás-vegyipari Szövetség főtitkára.
2011.09.20. 05:00 Olvasási idő: 0 perc

Fő az ár - A saját jólétünk sem nagyon izgat minket

A magyar lakosság egyharmadáról elmondhatjuk, hogy ártudatos, kritikus és hozzáértő fogyasztó, akinek a legjobb ár-érték arány a fő szempont – állapítja meg a GfK Roper Consulting legújabb globális tanulmánya.
2011.09.07. 12:39 Olvasási idő: 0 perc

Forbes: Milyen márkákról beszéltek a legtöbbet idén?

A Zeta Interactive piackutató idén is összeállította azoknak a márkáknak a listáját, amelyekről a legtöbb szó esett az interneten.
2010.12.08. 14:56 Olvasási idő: 0 perc