célcsoport

Hogy lehet szexi egy vállalat márkája? – a British Telecom kitalálta

Nagy utat járt be a cég onnan, hogy összekeverték egy baromficéggel odáig, hogy mára az egyik legismertebb és legelismertebb munkáltató legyen.
2024.04.24. 17:45 Olvasási idő: 4 perc

Új csatornákat indít az RTL Magyarország

Az RTL sokáig várt csatornakínálatának bővítésével, de most négy új csatornát is indít.
2023.10.18. 19:15 Olvasási idő: 3 perc

Több mint tízezren jutottak munkához az elhelyezkedést segítő támogatással

A támogatás Budapesten és Pest megyén kívül az ország minden részében elérhető.
2022.10.29. 10:36 Olvasási idő: 2 perc

Klaszterek a középpontban

Baranyai vállalkozások is felismerték a közös fellépés, együttműködés lehetséges előnyeit. A spontán szerveződésből mára a gazdaság új formációja alakult ki.
2012.01.02. 05:00 Olvasási idő: 0 perc

Luxusaszkéták és fiatalos idősek - Így költ a magyar

A magyar társadalomban a hagyományosan bizonytalan és óvatos gondolkodás mellett egyre inkább jelen van a magas jövedelműek tudatossága, a karriert építő nők jól informáltsága, de új szereplőként megjelentek a pénzügyileg tájékozott, fiatalos idősek is – derül ki az OTP Alapkezelő megbízásából készített Pénzügyi Kultúra Kutatásból. A jelentés szerint a pénzügyi tudatosság gyakran összefügg az életstílussal.
2011.01.31. 12:19 Olvasási idő: 0 perc

Továbblépés az ügyfélkiszolgálásban

Ami igazán telitalálat, ami igazán hiánypótló, az azonnal, szervesen beépül a mindennapjainkba.
2010.09.07. 15:29 Olvasási idő: 0 perc

A marketingesek Kossuth Lajosért rajonghatnak

Tíz híres magyarról elnevezett utcát vizsgálva egyértelműen kitűnik a Kossuth Lajosról elnevezett közterületek fölénye, a turini remete Rákóczit és Széchenyit előzi meg a forgalomnagyság szerinti képzeletbeli dobogón.
2009.06.09. 13:52 Olvasási idő: 0 perc

Mitől ér pontosan célba a reklám? - Új kutatások a GfK-tól

Korántsem mindegy, milyen helyzetben „talál meg” minket a reklám – a legtalálóbban talán így lehetne summázni a GfK Hungária piackutató társaság legfrissebb reklámhatékonysági kutatásának eredményeit.
2009.03.04. 09:11 Olvasási idő: 0 perc