divatipar

Divat lett a fenntartható luxus

Táskakollekció és fürdőnadrág az óceánok szemetéből, fenntarthatósági stratégia és ökológiailag tudatos startupba való befektetés.

Nanushka az Instagramon is tarol

A magyar divatmárka nem csak a világsztárok körében tarol, de az egyik legnépszerűbb közösségi oldalon is megőrülnek érte.

Nagy változás előtt a luxusmárkák

Azok a divatvállalatok lehetnek az idei év nyertesei, amelyeknek van bátorságuk formabontónak lenni, és akár az addigi hagyományaikkal is szembemenve megújulni.

Nagy változás előtt a luxusmárkák

Azok a divatvállalatok lehetnek az idei év nyertesei, amelyek haladnak a korszellemmel, van bátorságuk formabontónak lenni, és akár az addigi hagyományaikkal is szembemenve megújulni. Az idei végre a lehetőségek éve lesz a globális divatiparban, de a piacot továbbra is alig kéttucatnyi vállalat uralja.

Szürkehályog

Látványosan csökken a német világcég forgalma, és a fiataloknak szánt Hugo márka értékesítése sem hozza a várt eredményt. Mark Langer vezérigazgató ennek ellenére bizakodóan tekint a jövőbe.

Öltözz úgy, mint édesanyád!

A divatban alapszabály, hogy a legújabbat kell hordani. Ám életünk örök körforgás, mindig visszatér valami a korábbi időszakok divathóbortjaiból.

Jó üzlet a befektetőknek a Nanushka

Két év alatt megtízszerezte árbevételét a magyar divatmárka, a Nanushka, nemzetközi sikerének volumene még a pénzügyi befektetőket is meglepte.

Jó üzlet a befektetőknek a Nanushka

Két év alatt megtízszerezte árbevételét a magyar divatmárka, a Nanushka, nemzetközi sikerének volumene még a pénzügyi befektetőket is meglepte.

Referenciaboltot nyitott a Nanushka

Két éve még kétséges volt, hogy talpon marad-e a Nanushka, ma már 46 országban van jelen és kétszáz viszonteladóval rendelkezik.
Világgazdaság Piactér