KutatóCentrum

Fura? - Boltban szívesen elővesszük a bankkártyát, online nem

A bankkártyás fizetést szívesebben választjuk személyes vásárlások alkalmával, mint online vásárlás esetén. Elsősorban a kisebb városokban vagy községben élők kerülik ezt a fizetési módot az e-boltokban – többek között ez derült ki a KutatóCentrum idei E-Shopping Reportjából.
2011.10.18. 15:24 Olvasási idő: 0 perc

Temethetjük az mp3 lejátszókat is?

Az elektronikai termékek fogynak a legjobban az online piacon, a kategórián belül a telefonok és a PDA-k a legnépszerűbbek – derült ki a KutatóCentrum E-Shopping Electronics Reportjából. Visszaesett ugyanakkor a CD-k, DVD-k és MP3 lejátszók netes kereskedelme.
2011.09.20. 13:48 Olvasási idő: 0 perc

Ide utazunk idén - Egyre több egzotikus helyre vágyik a magyar

Nem csökkent a magyarok nyaralási kedve az elmúlt évhez képest – derül ki a KutatóCentrum és a Marketing & Media közös felméréséből. E szerint a 18–64 évesek háromnegyede tervez valamilyen pihenést, jellemzően pedig az idősebb, 45 feletti korosztály, valamint a községben élők mondanak le a nyári szabadságról.
2011.07.06. 05:00 Olvasási idő: 0 perc

Még mindig ragaszkodunk a készpénzhez - A neten is

Bár tavalyhoz képest némiképp visszaszorult, még mindig a készpénzes fizetés a legjellemzőbb az online vásárlók körében. A bankkártyás fizetéstől sokakat visszatart a bizalom hiánya, a válság hatására pedig mérséklődött a vásárlási kedv – többek között ez derült ki a KutatóCentrum évente megismételt E-Shopping Reportjából.
2011.01.11. 12:05 Olvasási idő: 0 perc

Tévét vesz online a magyar

Az elmúlt évben a vásárlási kedv stagnálása és a tranzakciók számának csökkenése miatt az online piac nem bővült a korábban megszokott ütemben, az azonban biztató jel, hogy a 18-64 éves internethasználók túlnyomó többsége nem zárkózik el az online vásárlástól – derült ki a KutatóCentrum által készített E-Shopping Report felmérésből.
2010.10.26. 16:02 Olvasási idő: 0 perc

Spórol a gumin a magyar - Felmérés

Nem mindig a biztonság az első a magyar autósok számára. Több mint háromnegyedük ugyan az évszaknak megfelelő gumiabroncsot használ, 39 százalék viszont csak akkor vásárol új gumikat, ha az már elkerülhetetlen – többek között ez derült ki a KutatóCentrum felméréssorozatából, melyben a gumiabroncs márkaismereti és -használati szokásokat vizsgálta.
2010.03.11. 14:03 Olvasási idő: 0 perc

Visszasírják a Slágert és a Danubiust a hallgatók

Két hónappal a Danubius és a Sláger Rádió megszűnése után a magyar rádióhallgatók nagy része továbbra is visszasírja a régi adókat. A KutatóCentrum és a Marketing&Media felmérése szerint a 18-64 évesek kétharmada hiányolja valamelyik csatornát, a Juventus Rádiónak ugyanakkor jót tett az átrendeződés.
2010.02.08. 14:58 Olvasási idő: 0 perc

Mégis szeretjük a reklám e-maileket?

Az aktív internetezők 90 százaléka elolvassa az érdekes tárgyú jóváhagyott e-mail reklámüzeneteket, a személyes megszólítás azonban nem minden esetben jelent előnyt - többek között ez derült ki a KutatóCentrum E-Mail Marketing Reportjából. A Direkt Marketing Szövetség (DMSZ) támogatásával készült felmérés arra is rámutatott, hogy az online nyereményjátékokra valós adatokkal regisztrálnak az emberek.
2009.11.09. 14:37 Olvasási idő: 0 perc

Nő az internetezők tábora: ki, honnan és hogyan használja a világhálót

Már a felnőtt netezők több mint héttizede tagja valamelyik közösségi oldalnak, közel egyharmada pedig kisebb-nagyobb rendszerességgel néz online tévét vagy hallgat rádiót a világhálón keresztül - többek között ez derült ki a KutatóCentrum és a MASMI Hungary Piackutató Intézet közös felméréséből, melyben a 18-64 évesek internetezési szokásait vizsgálták.
2009.04.15. 09:42 Olvasási idő: 0 perc