lapkiadás

Háromszáz embert küld el a Time kiadója

A lapok példányszáma folyamatosan csökken és az olvasóközönséget nem sikerült átterelni az online-kiadásokhoz
2017.06.19. 07:54 Olvasási idő: 0 perc

Új erőre kaptak tavaly a nyomtatott lapok

Évtizedes trend fordult meg: a sajtó nem csak hogy megőrizte helyét a reklámpiaci tortában, hanem növekedni is tudott.
2017.03.01. 11:00 Olvasási idő: 0 perc

Felszámolás alatt a Pókember, a Kretén és a Garfield kiadója

Végelszámolással megszűnik az Adoc-Semic Kiadói és Nyomdai Kft., amely kiadja többek között a Dörmögő Dömötör, a Garfield, a Kretén és az Elle magazint
2011.01.26. 18:35 Olvasási idő: 0 perc

Médiapiaci megafúzió

Magyarország legnagyobb, mintegy 40 milliárd forint éves árbevételű médiavállalata jöhet létre, miután a hazánkban erős pozíciókkal rendelkező német Axel Springer és a svájci Ringier közös cégbe szervezi kelet-közép-európai érdekeltségeit.
2010.03.25. 05:00 Olvasási idő: 0 perc

A fiatalok sem marslakók - Komolyan kell venni őket

A lapkiadók egyik fontos stratégiai célja, hogy a fiatalok érdeklődését felkeltsék a hírek, a nyomtatott sajtó iránt, mert így később újságolvasó felnőtté válhatnak.
2009.10.30. 13:14 Olvasási idő: 0 perc

Zsugorodik a hetilapok piaca

A Magyar Terjesztés-ellenőrző Szövetség számai szerint a komoly hetilapok piaca tíz százalékkal zsugorodott egy év alatt. Arról nem szólnak az adatok, mennyivel lett kisebb a lapok terjedelme a kieső hirdetések miatt.
2009.08.08. 15:59 Olvasási idő: 0 perc