szaküzlet

Számítógépet a számítógép boltból

A „Cipőt a cipőboltból!” szlogen érvényes lehet az informatikai eszközök piacán is, a hazai cégek és intézmények körében összességében továbbra is a szaküzlet számít a legnépszerűbb beszerzési csatornának – áll a BellResearch egyik legutóbbi felmérésében.
2011.07.14. 05:00 Olvasási idő: 0 perc

Mit vesz a lakosság háromnegyede karácsonyra?

Míg Magyarországon a lakosság háromnegyede legfeljebb 100 eurót - körülbelül 28 000 ezer forintot - tervez ajándékokra elkölteni az idei karácsonyi szezonban, addig a megkérdezett európai országok többségében magasabb összeget szánnak erre a célra – állapítja meg a GfK Csoport és a Wall Street Journal Europe 2010 őszi, reprezentatív felmérése.
2010.12.08. 11:03 Olvasási idő: 0 perc

Saját szaküzletekkel jön az Ecco

Több mint egymillió eurót szán a dán Ecco cipőmárka arra, hogy másfél éven belül 8-10 saját szaküzletet nyisson Budapest vásárló utcáiban és frekventált helyen lévő bevásárló központjaiban.
2009.11.04. 15:18 Olvasási idő: 0 perc

Egyre több gépi mosogatószert veszünk, egyre drágábban

Ahogyan terjednek a mosogatógépek, úgy változik a kézi és gépi mosogatószerek iránti kereslet is. A piacot domináló kézi szegmens kiskereskedelmi forgalma 10 százalékkal emelkedett 2008 szeptember-2009 augusztusban, az előző hasonló időszakhoz képest.
2009.10.19. 10:41 Olvasási idő: 0 perc

Tovább terjeszkedik az Intersport

A Duna Plazában a napokban nyílt meg a tizenegyedik magyarországi Intersport-üzlet.
2008.12.15. 12:01 Olvasási idő: 0 perc