vegyiáru

Nielsen: Kevesebbet eszünk, mint tavaly

A harmadik negyedévben 2 százalékkal kevesebb napi fogyasztási cikket, élelmiszert, háztartási vegyiárut és kozmetikumot adtak el Magyarországon, mint egy évvel korábban - közölte a Nielsen piackutató vállalat szerdán az MTI-vel.
2011.11.16. 12:21 Olvasási idő: 0 perc

Átrendeződést hozott a válság

A pénzügyi válság a háztartási vegyi áruk piacán is éreztette hatását, azonban korántsem olyan mértékben, mint más iparágakban – nyilatkozott lapunknak Murányi István, a Magyar Kozmetikai és Háztartás-vegyipari Szövetség főtitkára.
2011.09.20. 05:00 Olvasási idő: 0 perc

Több WC-papírt, pelenkát és tisztítószert vettünk idén

Kis mértékben csökkent a háztartási vegyiáruk és kozmetikumok kiskereskedelmi forgalma idén az első félévben, a tavalyi hasonló időszakhoz viszonyítva. Értéket tekintve mínusz 1, mennyiségben mínusz 3 százalékot regisztrált a Nielsen piackutató vállalat Kiskereskedelmi Indexe. A forgalom csaknem kétharmadát a hipermarketek adják.
2011.07.29. 13:42 Olvasási idő: 0 perc

Tavaly sok volt a szúnyog - megugrott a rovarirtók forgalma

Stabilizálódott a háztartási vegyiáruk és kozmetikumok mintegy 300 milliárd forintos piaca 2010. május-2011. áprilisban. Kiskereskedelmi forgalmuk változatlan maradt, az előző hasonló időszakhoz viszonyítva, értékben is, mennyiségben is. Többek között ezt állapítja mg a Nielsen piackutató vállalat Kiskereskedelmi Indexe.
2011.05.31. 11:03 Olvasási idő: 0 perc

Egyre kevesebb benzint vásárlunk

A kiskereskedelmi értékesítés volumene – a naptárhatástól megtisztított adatok alapján – 2011 februárjában és az év első két hónapjában lényegében nem változott az előző év azonos időszakához képest. A szezonális és naptárhatástól megtisztított adatok szerint a februári eladások az előző hó szintjén maradtak.
2011.04.22. 09:09 Olvasási idő: 0 perc

Hiú nép a magyar: egyre többet költünk szemránckrémre

Idén stabilizálódott a háztartási vegyiáruk és kozmetikumok piaca – kiskereskedelmi forgalmuk nem változott a január és augusztus közötti időszakban – tette közzé felmérését a Nielsen piackutató. Eszerint értékben is, mennyiségben is nőtt többek közt a toalett papír, mosogatószer, szappan, rovarirtó, konyhai törlőkendő, arc- és szemránckrém, továbbá egészségügyi betét eladása.
2010.09.30. 11:15 Olvasási idő: 0 perc

Kevésbé szeretik a külföldiek a mi hipermarketeinket

Csökkent a hipermarketek piaci részesedése mind az élelmiszer, mind a háztartási vegyiáru és kozmetikum forgalmából, idén az első félévben – derül ki a Nielsen felméréséből.
2010.08.12. 15:01 Olvasási idő: 0 perc

Egyre több gépi mosogatószert veszünk, egyre drágábban

Ahogyan terjednek a mosogatógépek, úgy változik a kézi és gépi mosogatószerek iránti kereslet is. A piacot domináló kézi szegmens kiskereskedelmi forgalma 10 százalékkal emelkedett 2008 szeptember-2009 augusztusban, az előző hasonló időszakhoz képest.
2009.10.19. 10:41 Olvasási idő: 0 perc

Egyre több törlőkendőt vesz a magyar

Mosóportól a hajfestékig 3 százalékkal bővült a háztartási vegyiáruk és kozmetikumok kiskereskedelmi forgalma, s megközelíti az évi 300 milliárd forintot. Többek között ezt állapítja meg a Nielsen piackutató vállalat, a 2008 július-2009 júniusi és egy évvel korábbi adatok alapján.
2009.08.11. 14:08 Olvasási idő: 0 perc

Inkább kevesebbet eszünk, de nem olcsóbbat - GfK felmérés

2009 első két hónapjában a háztartások által megvásárolt napi fogyasztási cikkek mennyisége 4,2 százalékkal csökkent, ami közel 2 százalékos értékbeli csökkenést jelent a tavalyi év azonos időszakához képest.
2009.05.13. 11:55 Olvasási idő: 0 perc