Az egyik leginkább felkapott magyar popsztár három egymást követő napon is koncertet ad Magyarország legnagyobb befogadóképességű stadionjában, a Puskás Arénában.
Azahriah egyedülálló módon képes volt összehozni azt a bravúrt, hogy háromszor is megtöltötte a hivatalosan 67 ezres létesítményt. Nem így tervezte, de akkora érdeklődés támadt a május 25-i fellépése iránt, hogy végül egy nappal korábban, május 24-én és egy nappal később, május 26-án is koncertet adott.
A Világgazdaság arról is beszámolt, hogy megszaporodtak az interneten kínált Azahriah-jegyek, az adásvételekre létrehozott Facebook-csoportban több száz bejegyzés született, zömében az eredeti tulajdonos kínálja eladásra a belépőit. Megjelentek olyan vélemények, hogy sokan eleve bevásároltak a jegyekből, hogy később majd nagyobb haszonnal adhassanak túl rajtuk.
Az Azahriah-koncertek hajrájában több kérdés is felmerült, így például az is, hogy egyáltalán telt házasak lesznek-e az előadások, ahogy korábban állították.
A szervező, a Broadway Ticket Hungary Kft. minden részletet elárult, és megmagyarázta, minek köszönhető, hogy az utolsó pillanatban is voltak még elérhető szabad jegyek.
Több mint 130 ezer darab jegyet adtak el a koncertekre, a Világgazdaság is megírta, hogy ez
nagyságrendileg több mint nettó 1,5 milliárd forintnyi bevételt jelentett.
A Wizz Air egyik légiutas-kísérője elárulta, miért köszöntik a gépen az utasokat. Többek között így ki tudják szűrni, ki az, aki pánikol, ittas vagy éppen segíteni tud, ha baj van.
Egy légiutas-kísérő felfedte a titkos okot, amiért a légiutas-kísérők köszöntik az ügyfeleket, amikor repülőre szállnak. Az osztrák Rania, a Wizz Air magyar légitársaság stewardesse elmondta, hogy a gép legénységét azért kérik arra, hogy köszönjenek minden utasnak, hogy felmérhessék, alkalmasak-e a repülésre.
A betegek vagy részegek repülése egészségügyi kockázatot jelent, mert fennakadásokat okozhat, és kihat a fedélzeten tartózkodók biztonságára.
„Nemcsak udvariasságból köszönünk, hanem azért is, mert figyelnünk kell arra, hogy nem túl részeg-e valaki” – mondta el a légiutas-kisérő, aki a közösségi oldalán beszámol az utazásairól, illetve a Wizz Airben végzett munkáról.
Közleményben jelentette be az Építési és Közlekedési Minisztérium, hogy megemelik a megengedett sebesség felső határát a 67-es számú főúton. A Lázár János vezette tárca tájékoztatásából kiderült, hogy a Látrányt elkerülő, kétszer két sávos szakaszon változik az engedélyezett sebesség maximuma,
méghozzá az eddigi 90-ről 110 kilométer per órára.
A 67-es főút Látrányt elkerülő szakaszának bővítése keretében átadott, több mint 10 kilométeres útszakaszon május 30-tól (csütörtök), rossz időjárási viszonyok esetén május 31-től (péntek) lehet ennyivel közlekedniük az autósoknak.
Azzal, hogy az átépített Látrányt elkerülő szakasz ideiglenes sebességkorlátozását feloldják, immár Kaposvár és az M7-es autópálya (Balaton) között is biztosított kétszer két sávon a gyors és biztonságos közlekedés.
Ahogy arról a Világgazdaság is beszámolt, a Látrányt elkerülő szakaszt tavaly novemberben adták át. Az R67-esként indult gyorsforgalmi út első nagyobb, 33,2 kilométeres szakaszának építése 2017-ben indult, és 2019 őszére készült el.
A német diszkont először február első napjaiban adott fel álláshirdetést, amelyben területi értékesítési vezetőt keresett Budapest és környékére több mint másfél milliós bruttó fizetésért. Ám a Lidl honlapján még májusban is elérhető volt a hirdetés.
A jókora felelősség mellé versenyképes bér is járt, a munkakörben három év után elérhető bruttó munkabér 1 millió 569 ezer forint. Ráadásul a Lidl honlapja szerint országosan négy területi értékesítőt is keresnek ilyen bérrel. Nemcsak Budapesten és környékén, hanem Nyugat-Magyarországon, Kelet-Magyarországon, illetve Közép-Magyarországon és Dél-Magyarországon is van nyitott a pozíció erre a munkakörre.
Ahogy arról a Világgazdaság is beszámolt, Hszi Csin-ping és 400 fős delegációja a kora esti órákban hagyta el Budapestet. Orbán Viktor egyfajta visszatekintésként a történelmi jelentőségű eseményre képgalériát osztott meg a közösségi oldalán. Ez számos pillanatát felidézi a kínai elnöki vizitnek.
Csakhogy a magyar miniszterelnök képgalériájában van egy fénykép, amely különös résztvevőket, ha úgy tetszik, legendás vendégeket mutat meg. Pontosan nincs meghatározva, hol és mikor készült a felvétel, mi arra tippelünk, hogy talán csütörtök este a gálavacsorán.
Mindenesetre egyértelműen felismerhetők rajta a Liu testvérek.
Az egész európai piac mozdonnyal való ellátására képessé kíván válni az a magyar-kínai cégpáros, amely az előkészületekről állapodott meg. A mozdonygyár mellett lenne hazai tehervagon-összeszerelés, közös vasútszakmai oktatás, kutatás és fejlesztés is. A magyar társaság egy másik kínai partnerrel Balotaszállásra telepítené az ország legnagyobb teljesítményű összefüggő naperőművét.
Ugyanazzal a kínai mozdonygyártóval írt alá együttműködési megállapodást a napokban az Acemil Zrt., amelynek járművei már koptatják a magyar síneket a Rail Cargo Hungaria (RCH) flottájában, és amelynek anyavállalata, a CRRC több projekten keresztül is ismert Magyarországon és a térségben.
Meglepő kijelentést tett Lázár János építési és közlekedési miniszter, aki csütörtökön Nagykanizsán kampányolt. A tárcavezető Balogh László polgármester társaságában beszélt a térség és Zala vármegye infrastrukturális fejlesztéseiről, ekkor mondta azt, hogy
a magyar kormánynak Zalaegerszeg és Nagykanizsa egyformán fontos, ugyanakkor a zalaegerszegieknek is támogatniuk kell Nagykanizsa fejlesztését.
Balogh Péter „Petya” milliárdos üzletember, angyalbefektető egy előadásban arról beszélt, hogy a digitális forradalom alapjaiban értelmezi majd újra az egészségügyet, és ennek eredményeképpen Magyarországon is fel fogja váltani a betegségipart az egészségipar.
Az RTL-en futó Cápák között című üzleti show-műsor egyik állandó szereplője többek között azt is elmondta, hogy sokan még mindig „nagy hülyeségeket dumálnak a mesterséges intelligenciáról”, és van olyan orvos, aki felháborodik azon, hogy nemcsak a betegsége tüneteit ismerteti, hanem a lehetséges végkimeneteleket is.
Májusban beszámoltunk arról, hogy idén nyáron elindultak az első távfelügyelt boltok Magyarországon. Ezekről azt lehet tudni, hogy
nappal hagyományos, éjjel viszont automata üzemmódban működnek majd, azaz személyzet nélkül.
A technológia révén ezek a boltok akár nonstop fogadhatják a vásárlókat a hét minden napján.
A modell nem példátlan a régióban, a többi között már Csehországban is eredményesen használják. Éppen a cseh példa mutatta meg, hogy távfelügyelt módban olyan helyszíneken is gazdaságossá válhat egy bolt fenntartása, ahol hagyományos modellben lehetetlen nyereséggel működtetni egy üzletet. Innen nézve ez az új megoldás arra is lehetőséget adhat, hogy a kisebb, vidéki településeken élők is bármikor helyben juthassanak hozzá az alapvető élelmiszerekhez és más termékekhez.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.