Noha a kiskereskedelmi láncok nincsenek könnyű helyzetben Magyarországon, hiszen a fogyasztók továbbra is óvatosan költik a pénzüket, sokkal jobban megnézve, hogy mire áldoznak, ez lehetőséget is nyújthat a cégeknek a bővülésre.
Az árversenyben az Aldi Magyarország sem kíván lemaradni, a cég hétfői közleménye szerint több mint kétszáz élelmiszer árát mérsékli tartósan, másrészt szinte valamennyi ruházati termékét egy héten keresztül naponta leárazza, az utolsó napon már minden darab 5 forintért lesz kapható.
A hónap elején a cég élén álló Bernhard Haider lapunknak adott interjújában az élelmiszerek drágulását a megnövekedett rezsiköltségekkel és beszállítói árakkal indokolta, de jelezte azt is, hogy
a vállalat igyekszik könnyíteni a vásárlók, különösen az alacsonyabb jövedelműek, a nyugdíjasok és a rászorulók terhein. Ennek egyik eleme a nyugdíjas-élelmiszerutalványhoz adott kupon, mely 8 ezer forintos vásárlás után biztosít ezer forint, később elkölthető kupont az utalványos fizetések után.
Ezt fejeli meg most a diszkontlánc több mint 200 élelmiszer árának tartós csökkentésével, melyek körében kenyér és pékáru, friss húsok, sajt, zöldségek, gyümölcsök és halak is megtalálhatók. Az Aldi szerint sok termék esetében a kedvezmény akár 20-30 százalékos mértékű is lehet.
Szeptember 11-től az Aldi egyhetes leárazást is indít szinte valamennyi ruházati termékére és a cipőkre is, így az első nap minden ruha és cipő darabja egységesen 1000 forintért lesz kapható, majd napról napra csökkennek az árak: szeptember 12-én 800, 13-án 600, majd 400, 200 és 100 forintért kínálja az áruházlánc a termékeket, míg a hetedik napon, szeptember 17-én csupán 5 forintért lehet új ruhát vagy cipőt vásárolni.
Az akció a készlet elejéig tart, és alighanem már annak a változásnak is a része, melyről Haider a lapunknak beszélt. Eszerint a jövőben az áruházlánc csökkenti non-food kínálatát mind a cikkszám, mind a bolti értékesítési terület vonatkozásában, hogy több tér jusson az élelmiszereknek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.