A Fox Corporation újabb lépést tesz a streamingpiac meghódítása felé: augusztus 21-én elindul a Fox One, egy előfizetéses platform, amely egyesíti a Fox márkák zászlóshajó tartalmait – köztük élő hírműsorokat, sportközvetítéseket és szórakoztató programokat. A havi díj 20 dollár, amiért a felhasználók hozzáférhetnek például a Fox Sports közvetítéseihez, a Fox News élő adásaihoz, valamint az NFL és az egyetemi futballszezon kiemelt eseményeihez.
Lachlan Murdoch vezérigazgató az augusztus 5-i gyorsjelentésen hangsúlyozta: a Fox One-t elsősorban azoknak szánják, akik soha nem fizettek elő kábelcsomagokra, és nem is tervezik azt. A cél tehát nem a teljes piac meghódítása, hanem egy jól körülhatárolt réteg kiszolgálása. A szolgáltatás indulása épp időben jön az egyetemi futballidény startjához, az NFL szezon kezdetéhez és az MLB rájátszáshoz.
Továbbra is a hagyományos tévécsomagot tartjuk a legértékesebb elosztási csatornának, de világosan látjuk, hogy az új generáció más módon fogyaszt tartalmat
– mondta Murdoch. Hozzátette: a Fox One mellett továbbra is jelentős szerepet szánnak a Tubi nevű ingyenes platformnak, amelynek felhasználóinak kétharmada már most is „kábelmentes”.
A platform a Bloomberg értesülései alapján nem tartalmazza automatikusan a cég többi streamingszolgáltatását, a Fox Nationt és a B1G+-t, ám ezeket a platformon belül külön díj ellenében elérhetővé teszik. A Fox One-Fox Nation csomag ára 24,99 dollár havonta.
A szolgáltatás mesterséges intelligenciával támogatott, személyre szabott ajánlórendszert kínál, amely az élő és on-demand tartalmakat egységes élménnyé formálja. A fejlesztés költségeit a vállalat „visszafogottnak” nevezte, hiszen főként a meglévő televíziós tartalmak újracsomagolásáról van szó.
Pete Distad, a Fox közvetlen fogyasztói üzletágának vezetője szerint a Fox One egyszerre kínál élő híreket, sportot és szórakoztatást, olyan felhasználóknak, akiket eddig nem ért el a fizetős tévés modell. „Ez a szolgáltatás tökéletesen illeszkedik a Fox márkaportfóliójába, és olyan felhasználóknak szól, akik célzott, prémium élményt keresnek hagyományos tévé-előfizetés nélkül.”
Ez a CNN már nem az a CNN - a Fox News nyerte a hírversenyt
A világ első globális hírtévéje válságban van, nézettsége csökken, átalakulnak a tévézési szokások. A CNN több száz embert kénytelen elbocsátani.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.