barkácspiac

Megerősödve jön ki a járványhelyzetből a barkácspiac – mutatjuk az okokat

Impozáns növekedéssel megközelítette tavaly a 300 milliárd forintot a hazai barkácspiac forgalma.
2022.06.26. 13:42 Olvasási idő: 8 perc

A barkácspiac magával húzza a logisztikát

A barkácsáruházak piacán kevésbé tudtak a járvány alatt erősödni a webáruházak.
2021.05.11. 15:58 Olvasási idő: 0 perc

Nem számít visszaesésre a Praktiker

Bár a fejlődést visszavetette a pandémia, éves üzleti terveiken nem változtatnak, a tavalyihoz hasonló árbevételre számítanak 2020-ban is.
2020.09.17. 09:06 Olvasási idő: 0 perc

A barkácspiacon is éles a bérverseny

A szakszervezet jelenléte 4 százalékos pluszemelést hozott az OBI eredeti ajánlatához képest. A piacvezető barkácsláncnál tető alá hozott megállapodás a rivális Praktikerre is nyomást helyez.
2019.12.16. 13:55 Olvasási idő: 0 perc

Hatalmasra duzzadt a barkácspiac

Az OBI és a Praktiker rivalizálása határozza meg a hazai barkácspiac növekedését, a két vállalat együttesen a szektor több mint négyötödét fedi le.
2018.06.19. 06:01 Olvasási idő: 0 perc

Online tör magának utat a Praktiker

Egyre nagyobb az online áruház szerepe a Praktiker értékesítésében: 2015-ben a webshop részaránya 1,6 százalék volt, idén pedig jóval 5 százalék fölé kúszik ez a mutató.
2017.10.31. 10:10 Olvasási idő: 0 perc

Kifesteni olcsó - Jól hasít a legnagyobb festékgyártónk

A hanyatló barkács- és stagnáló festékpiacon is némiképp növelni tudta árbevételét a Poli-Farbe. Hazánk legnagyobb festék- és vakolatgyártó vállalata formaldehidmentes falfestékekkel kívánja megerősíteni piaci pozícióit.
2011.05.04. 10:06 Olvasási idő: 0 perc

Átrendeződés a barkácspiacon - Kiárusít a Praktiker

A Praktiker kiárusít, az OBI és a Bauhaus építkezik, a Baumax pedig áruházat bővít
2011.03.23. 06:00 Olvasási idő: 0 perc

Megállt a barkácspiac esése - Az iparosokra hajt a Baumax és a Praktiker

Stratégiaváltás: bütykölők helyett az iparosokat célozzák meg a szakáruházak
2011.01.20. 07:30 Olvasási idő: 0 perc

A barkácspiac 2009 nagy vesztese

A Praktiker ismét Reviczky Gáborral kezd marketing kampányt. A barkácslánc emberközpontú kommunikációt szeretne megvalósítani 2010-ben, miközben a válság következtében további visszaesésre számít.
2010.01.05. 13:47 Olvasási idő: 0 perc