BUX 43,662.95
-1.10%
BUMIX 3,808.63
+0.43%
CETOP20 1,884.01
+0.01%
OTP 9,358
-1.70%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
0.00%
-0.29%
0.00%
ZWACK 17,500
+1.16%
0.00%
ANY 1,565
-0.95%
RABA 1,120
+1.82%
0.00%
+0.78%
0.00%
+1.43%
-1.17%
-6.53%
+0.90%
0.00%
+0.43%
OTT1 149.2
0.00%
0.00%
MOL 2,886
-2.30%
+0.39%
ALTEO 2,950
+3.51%
0.00%
+0.22%
0.00%
-5.08%
+0.80%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
+0.17%
0.00%
0.00%
SunDell 45,600
-0.44%
+0.51%
+0.43%
-1.21%
-2.86%
+1.93%
+0.92%
GOPD 12,400
0.00%
OXOTH 3,500
0.00%
0.00%
NAP 1,190
0.00%
0.00%
0.00%
Forrás
RND Solutions

Chanel

Feldarabolják a Chanel táskákat az orosz nők a szankciók miatt

Kelet felé nézelődnek a luxusmárkák. Feldarabolt Chanel táskák, több milliárd dolláros piacvesztés a háború miatti szankciók következtében.
2022.05.21 Olvasási idő:

Márkaérték: franciák versenyeznek olaszokkal

A Louis Vuitton lett a legértékesebb luxusbrand idén egy friss elemzés szerint.
2021.08.14 Olvasási idő:

Rekordköltés a Chanelnél

A Chanel tavalyi forgalma 10,1 milliárd dollárt tett ki, ez 18 százalékkal kevesebb az egy évvel azelőttinél.
2021.06.18 Olvasási idő:

Belekóstolnak a kávépiacba a luxusmárkák

A Guccitól a Diorig több cég is belekóstolt a luxuskávészegmensbe, New Yorktól Tokióig a világ számos részén nyitnak prémiumkategóriás kávézókat. 
2021.05.15 Olvasási idő:

Növelték értéküket egyes luxusmárkák

A Porsche, a Gucci és a Louis Vuitton a három legértékesebb márka a Brand Finance index szerint.
2020.11.06 Olvasási idő:

Ellenállók a luxusmárkák

Négy lu­xusbrand került be a világ legértékesebb márkái közé a londoni székhelyű Kantar piackutató 2020 BrandZ Top 100 listáján. Meglepő módon a négy brand a koronavírus-válság ellenére még növelni is tudta értékét az elmúlt évhez képest.
2020.07.10 Olvasási idő:

Védőfelszerelések gyártására állt át a Dior és a Chanel

A dolgozók önkéntes alapon állnak munkába, és a védőmaszkokat a kulcságazatokban, a közlekedésben és az élelmiszeriparban, -kereskedelemben dolgozóknak adományozzák.
2020.04.01 Olvasási idő:

Számít a luxuscégek digitális lábnyoma

A sikeres cégek egyik közös jellemzője, hogy erős online jelenléttel rendelkeznek, így szólítva meg a tehetős fiatal vásárlókat.
2020.01.17 Olvasási idő:

Megvan Karl Lagerfeld utódja

Virginie Viard veszi át Karl Lagerfeld helyét a Chanel divatháznál.
2019.02.20 Olvasási idő:

Szőröstül-bőröstül változtat a Chanel divatház

A Chanel bejelentette: nem használ többé állati szőrmét, és egzotikus állatok bőréből sem készít termékeket.
2018.12.09 Olvasási idő: