BUX 39,384.78
-0.07%
BUMIX 3,785.01
-0.27%
CETOP20 1,860.46
0.00%
OTP 8,370
-0.36%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
0.00%
+0.29%
0.00%
ZWACK 18,400
+0.55%
0.00%
ANY 1,585
+0.32%
RABA 1,110
-1.77%
0.00%
-0.60%
+3.27%
-1.87%
-0.92%
-1.78%
-2.09%
0.00%
+1.46%
OTT1 149.2
0.00%
0.00%
MOL 2,902
-0.82%
DELTA 38.45
-3.51%
ALTEO 2,400
+4.80%
0.00%
-1.98%
EHEP 1,285
-6.20%
+3.48%
-1.26%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
+1.32%
0.00%
0.00%
SunDell 42,000
0.00%
-3.80%
+0.76%
-7.59%
-0.63%
+1.01%
GOPD 12,900
0.00%
OXOTH 3,700
0.00%
+2.67%
NAP 1,260
-1.41%
0.00%
0.00%
Forrás
RND Solutions

hívás

Továbbra sem csillapodik a lakosság adatéhsége

Az első negyedévben jelentősen nőtt az adatforgalom az előző év azonos időszakához képest az ügyfelek növekvő adatigénye miatt.
2022.04.11 Olvasási idő:

Nagyot nőtt a roamingforgalom a háború miatt

2022.03.03 Olvasási idő:

Rekordot döntött az újév első órája a Telenor hálózatán

Az adatforgalom is 15 százalékot nőtt a tavalyi szilveszteri időszakhoz képest.
2022.01.03 Olvasási idő:

Maximalizálják az unión belüli hívások percdíjait

Május 15-től nettó 19 eurócentes felső korlátja lesz az Európai Unión belüli telefonhívások percdíjának.
2019.05.13 Olvasási idő:

Csalókat buktatott le a Telenor

Visszahívásos csalássorozatott leplezett le a Telenor, az elkövetők nem tudtak nagy kárt okozni.
2019.01.29 Olvasási idő:

Ennyivel emeli a tarifákat a Telenor

A Telenor Magyarország bejelentette, milyen áremelkedésekre számíthatnak az ügyfelek a telefonadó bevezetésének hatására. Az árváltozás július 16-án lép életbe.
2012.06.15 Olvasási idő:

Ön is csalódott, mert nem vették fel a telefont? Itt az ok

A vállalatok ügyfélszolgálatánál érdeklődők 30 százaléka csalódottan, a számára szükséges információk megismerése nélkül teszi le a kis-és középvállalkozásoknál csengő telefont, derül ki hazai KKV szektor 3 eltérő piacát feltérképező telefonos felmérésből. Az érdeklődők legtöbbször hívásmenedzselő rendszer hiányában nem fértek hozzá a számukra szükséges információhoz.
2011.05.18 Olvasási idő:

Ügyfélszolgálati gondok? - Kérje a beszélgetés felvételét!

A fogyasztók telefonos ügyfélszolgálatokkal folytatott beszélgetéseit a jogszabályok szerint az üzemeltetőknek rögzíteniük kell. Vitás esetben ezeket a felvételeket indoklás és feltétel nélkül rendelkezésre kell bocsátani. A kérdés jelentőségét növeli, hogy a két fél között akár telefonbeszélgetés nyomán is létrejöhet egy új szerződés.
2010.11.12 Olvasási idő:

Lenyomná a Skype-ot a Google

A Google a korábbi híreknek megfelelően hanghívási szolgáltatást vezet be a Gmail rendszerben, amellyel a piacvezető Skype térhódítását próbálja megakadályozni.
2010.08.26 Olvasási idő:

Kínos? Celluxszal javítják az új iPhone-t

Az iPhone 4 rekord mennyiségben kelt el röviddel a bevezetése után, de mostanra kiderült: az új készülék antenna problémáit egyelőre csak a felhasználók oldhatják meg.
2010.06.28 Olvasási idő: