saját márka

Régen kerültük, mára mindenki vesz saját márkás terméket

Tovább nőtt, és már a napi fogyasztási cikkek forgalmának egynegyedét adják a saját márkás termékek – állapítja meg a GfK éves jelentése.
2017.06.14. 15:38 Olvasási idő: 0 perc

Rövidebb ideig tartanak az akciók a boltokban

Nemcsak az akciós újságok darabszáma, hanem az akciók érvényességének periódusa is csökkent 2009 első kilenc hónapjában, a tavalyi év hasonló időszakához képest – derül ki a GfK Hungária Piackutató Intézet Leaflet Monitorának legfrissebb jelentéséből. A saját márkás termékek aktivitása ugyanakkor továbbra is növekvő tendenciát mutat.
2009.11.19. 12:38 Olvasási idő: 0 perc

Ha rajta van, hogy CBA, Coop, Spar vagy Tesco, már visszük is

Élelmiszernél minden ötödik forint saját márkás árucikkért kerül a boltok pénztáraiba
2009.08.19. 11:37 Olvasási idő: 0 perc