tejföl

Megszólalt a Lidl a 4 forintos árcsökkentésről: hibáztunk

Kevesebb mint fél százalékkal, 879-ről 875 forintra akciózták le a tejfölt. Miután lapunk megírta a furcsa leárazást, a Lidl kivizsgálta az esetet.
2023.05.02. 17:57 Olvasási idő: 3 perc

Megdobták a tejtermékek forgalmát a korlátozások

A járványt követően 43 milliárd forintot költöttünk tejfölre, 39 milliárdot gyümölcsjoghurtra.
2020.09.03. 17:15 Olvasási idő: 0 perc

Csak jelölési hibákra bukkantak az újabb tejföl-teszten

A kilenc vizsgált tételnél megállapította a hatóság, hogy mindegyik termék megfelelt az előírásoknak, és csak két esetben találtak jelölési hibát.
2018.05.03. 10:08 Olvasási idő: 0 perc

Megbuktak a tejfölök

Minden vizsgált termék tejszínből és a tejföl gyártásához szükséges élő tejsavbaktériumokból készült.
2018.04.26. 12:04 Olvasási idő: 0 perc

Csaknem negyvenmilliárd forintot költünk tejfölre

Tavaly február és idén január között a tejföl magyarországi kiskereskedelmi forgalma a 38 milliárd forintot is meghaladta.
2018.04.24. 11:07 Olvasási idő: 0 perc

Eltűnhet a tejföl a boltokból

Újra vajkultusz van a világban. Mióta bebizonyították, hogy egészségesebb, mint a margarin, sokkal több fogy belőle.
2017.08.06. 09:57 Olvasási idő: 0 perc

Tejtermékre jutott pénz tavaly bőven

Értékben is, mennyiségben is nőtt a gyümölcsjoghurt, a tejföl, a túró és a vaj kiskereskedelmi eladása tavaly a Nielsen piackutató felmérése szerint. A négy termékcsoport együttes éves hazai forgalma 95 milliárd forint volt, a sajteladás ezenfelül további 75 milliárdot hozott.
2011.02.25. 05:00 Olvasási idő: 0 perc

Több és olcsóbb tejterméket vásároltunk

A nagy forgalmú tejtermékekből általában többet adtak el 2009-ben, mint tavalyelőtt. Sajtból 10 százalékkal nőtt mennyiségben a kiskereskedelmi forgalom, gyümölcsjoghurtból 2-vel, tejfölből pedig 6-tal. Ugyanakkor viszont értékben 3 százalék csökkenést regisztrált a Nielsen piackutató vállalat kilenc nagy kategóriánál, amelyek együttes bolti forgalma közel 205 milliárd forintot ért el, a január-decemberi adatok alapján.
2010.02.05. 14:29 Olvasási idő: 0 perc

Toplistás lett a tejföl, az olaj és az ásványvíz - Szeretik a saját márkás termékeket

A kereskedelmi márkás élelmiszerek növekvő bolti forgalma közel 130 milliárd forintot ért el idén, az első félévben. A háztartási vegyiáruknál és testápoló szereknél mintegy 21 milliárd jutott a láncok saját márkáira. Többek között ezt állapítja meg a Nielsen piackutató vállalat.
2008.10.02. 12:56 Olvasási idő: 0 perc