BUX 39,390.81
-0.06%
BUMIX 3,790.1
-0.13%
CETOP20 1,860.46
0.00%
OTP 8,382
-0.21%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
0.00%
+0.29%
0.00%
ZWACK 18,400
+0.55%
0.00%
ANY 1,585
+0.32%
RABA 1,110
-1.77%
0.00%
-0.90%
+3.27%
-0.47%
+0.23%
-1.78%
-2.09%
0.00%
+1.24%
OTT1 149.2
0.00%
-1.58%
MOL 2,904
-0.75%
DELTA 38.45
-3.51%
ALTEO 2,350
+2.62%
0.00%
-1.09%
EHEP 1,285
-6.20%
+3.48%
-0.63%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
+1.32%
0.00%
0.00%
SunDell 42,000
0.00%
-3.80%
+0.76%
-7.59%
-0.63%
+1.01%
GOPD 12,900
0.00%
OXOTH 3,700
0.00%
+2.67%
NAP 1,260
-1.41%
0.00%
0.00%
Forrás
RND Solutions

tejföl

Megdobták a tejtermékek forgalmát a korlátozások

A járványt követően 43 milliárd forintot költöttünk tejfölre, 39 milliárdot gyümölcsjoghurtra.
2020.09.03 Olvasási idő:

Csak jelölési hibákra bukkantak az újabb tejföl-teszten

A kilenc vizsgált tételnél megállapította a hatóság, hogy mindegyik termék megfelelt az előírásoknak, és csak két esetben találtak jelölési hibát.
2018.05.03 Olvasási idő:

Megbuktak a tejfölök

Minden vizsgált termék tejszínből és a tejföl gyártásához szükséges élő tejsavbaktériumokból készült.
2018.04.26 Olvasási idő:

Csaknem negyvenmilliárd forintot költünk tejfölre

Tavaly február és idén január között a tejföl magyarországi kiskereskedelmi forgalma a 38 milliárd forintot is meghaladta.
2018.04.24 Olvasási idő:

Eltűnhet a tejföl a boltokból

Újra vajkultusz van a világban. Mióta bebizonyították, hogy egészségesebb, mint a margarin, sokkal több fogy belőle.
2017.08.06 Olvasási idő:

Tejtermékre jutott pénz tavaly bőven

Értékben is, mennyiségben is nőtt a gyümölcsjoghurt, a tejföl, a túró és a vaj kiskereskedelmi eladása tavaly a Nielsen piackutató felmérése szerint. A négy termékcsoport együttes éves hazai forgalma 95 milliárd forint volt, a sajteladás ezenfelül további 75 milliárdot hozott.
2011.02.25 Olvasási idő:

Több és olcsóbb tejterméket vásároltunk

A nagy forgalmú tejtermékekből általában többet adtak el 2009-ben, mint tavalyelőtt. Sajtból 10 százalékkal nőtt mennyiségben a kiskereskedelmi forgalom, gyümölcsjoghurtból 2-vel, tejfölből pedig 6-tal. Ugyanakkor viszont értékben 3 százalék csökkenést regisztrált a Nielsen piackutató vállalat kilenc nagy kategóriánál, amelyek együttes bolti forgalma közel 205 milliárd forintot ért el, a január-decemberi adatok alapján.
2010.02.05 Olvasási idő:

Toplistás lett a tejföl, az olaj és az ásványvíz - Szeretik a saját márkás termékeket

A kereskedelmi márkás élelmiszerek növekvő bolti forgalma közel 130 milliárd forintot ért el idén, az első félévben. A háztartási vegyiáruknál és testápoló szereknél mintegy 21 milliárd jutott a láncok saját márkáira. Többek között ezt állapítja meg a Nielsen piackutató vállalat.
2008.10.02 Olvasási idő: