„Jó napot, jó napot” – kezdte magyarul Jeremy Fragrance parfüminfluenszer a videóját. A lengyel származású német influenszer bejelentette, hogy hamarosan
Magyarországra érkezik a Superz Budapest nevű parfümmárka meghívására.
A YouTube-csatornáján közel 2,5 millió, az Instagramon több mint hárommillió, a TikTokon pedig közel tízmillió feliratkozója van.
Hogy pontosan mikor és hol találkozhatnak vele magyar követői, azt még egyelőre nem osztotta meg. A budapesti látogatásáról szóló bejelentését eddig több mint 31 ezren kedvelték, és több száz kommentet generált.
A véleményvezér egyre gyakrabban használja arra platformjait, hogy keresztény üzeneteket osszon meg a követőivel. Jeremy Fragrance korábban úgy fogalmazott a Vice-nak, hogy eladta a Ferrariját, többek között azért, mert „az agyában már megtapasztalta a pénzügyi, a szexuális és a társadalmi elismerés csúcsait”, és számára most „a hit a legnagyobb”.
Azt is mondta, hogy vágyik arra, hogy további hatást gyakoroljon, mivel a legtöbb követője a 17 és 25 év közötti korosztályból van.
A napokban járt a magyar fővárosban Tzuyang, Dél-Korea legnépszerűbb mokpanginfluenszere, aki több videót is készített a budapesti étkezdékről. A videóit pár nap alatt eddig több millióan látták.
Az interneten számol be arról egy amerikai influenszer, hogy Magyarországon nagyon olcsón lehet bevásárolni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.