
Guller Zoltán szerint Budapest hálás lehet az influenszerkampányért
Korábban a Világgazdaság is megírta, hogy elkészült a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) Budapestet bemutató imázsfilmje, amely 2024 májusában egy háromnapos úgynevezett influenszer-médiatrip keretében készült a fővárosban.

A Demokratikus Koalíció hűtlen kezelés gyanújával rendőrségi feljelentést tesz az ügynökség által
influenszerekre költött több mint egymilliárd forint miatt.
Guller Zoltán, az MTÜ vezetője elmondta, hogy az influenszer-médiatrippel a 25–40 éves korosztály megszólítása volt a cél, és ezt a korosztályt más eszközzel már nehezen lehet elérni. A szakember a Mandinernek adott interjújában úgy fogalmazott, hogy
a magyar főváros, akár hálás is lehet talán a Budapest Influencer Tripért, hiszen az akcióhoz köthetően például 14 országból érkezett 50 véleményvezér, és több mint 2000 tartalmi egységet állítottak elő.
A Budapesten megforduló influenszerek Guller szerint tartalomgyártók, és hogy „most ezzel egyetértünk, vagy nem, ez megint egy másik kérdés”, de az tény, hogy profizmussal képesek arra, hogy az Instagramon, a Facebookon vagy a TikTokon olyan tartalmakat állítsanak elő villámgyorsan, amit több millió ember megnéz.
A Magyar Nemzet szemléje szerint Guller Zoltán elmondta, hogy Budapesten az airbnb-s lakások száma, szobaszáma meghaladta a szállodai szobaszámot, 34 százalékkal nőtt az Olaszországból jövő repülőgépek frekvenciaszáma, és 33 százalékkal több olasz turistát lehet látni. Ez a nagy tömeg most alapvetően az airbnb-s lakásokat kereste föl. A szakember szerint az Airbnb-t lehetne Magyarországon folytatni, csak szabályozni kellene.




