
Fizetési káosz a MÁV-nál: akadozik a Simple rendszer – jegy nélkül maradhatnak az utasok
Komoly fennakadásokat okoz a MÁV-nál, hogy péntek estétől akadozik az OTP Simple rendszerén keresztül történő kártyás fizetés. A hiba miatt az utasok egy része nem tudja megvásárolni jegyét sem a MÁV alkalmazásában, sem az Elvira online rendszerében – közölte a MÁV csoport hivatalos honlapján. A szolgáltató már dolgozik a probléma megoldásán.

A közlemény szerint a jegypénztáraknál és az automatáknál továbbra is zavartalan a jegyértékesítés, így aki teheti, ezeket a lehetőségeket válassza. Akik későbbi időpontra szeretnének jegyet váltani, azoknak azt tanácsolják, hogy halasszák el az online vásárlást.
Akadozik az OTP Simple rendszere
Az utasok számára fontos tudnivaló, hogy a hibás vásárlási kísérletek után nem minden esetben jön létre jegy. Amennyiben a jegy nem jelenik meg az alkalmazásban, és nem érkezik róla visszaigazoló e-mail sem, úgy az utasnak nincs érvényes jegye. Ilyenkor újabb jegy vásárlására van szükség, különben az utazás nem megengedett – hangsúlyozta a MÁV.
A vonatokon a fennálló hiba miatt pótdíj nélkül lehet jegyet váltani, és a többször próbálkozó utasokat is igyekeznek kárpótolni: a MÁV Személyszállítási Zrt. automatikusan visszatéríti a sikertelen tranzakciók összegét a megadott bankszámlára, általában 48–72 órán belül.
Amennyiben ez nem történik meg, a problémát az [email protected] címen lehet jelezni, a kivizsgáláshoz szükséges megadni az alkalmazásban használt e-mail címet, a sikertelen vásárlás időpontját, és – ha rendelkezésre áll – a tranzakció banki adatait is.
Egy évtized alatt több mint 130 millió tranzakció a Simple applikáción keresztül
Egy évtized alatt több mint 130 millió sikeres tranzakciót hajtottak végre az OTP által kifejlesztett Simple applikáción, és mintegy 300 milliót a SimplePay rendszerein keresztül. Az idén tízéves, OTP Mobil által fejlesztett és üzemeltetett fizetési rendszerek döntő szerepet játszottak a hazai elektronikus és mobilfizetési kultúra elterjedésében.






