Árvay Tivadar

Még mindig járnak magyar kamionok Ukrajnába

Utánajártunk, milyen példák vannak a közúti-vasúti szállítási együttműködésre most, a magas energiaköltségek és a szankciók miatt módosult fuvaroztatói igények tükrében.
2022.05.18 Olvasási idő:

Nagy közútifuvardíj-emelés várható

A költségek jelenlegi alakulása alapján éves szinten a 20 százalékos drágulás sem zárható ki.
2022.05.18 Olvasási idő:

A benzinársapka sem segítette a hazai fuvarozókat, időszerű a díjemelés

A tranzitkamionosok mellett rájártak a magyar kutakra a határközeli, külföldi fuvarozók is.
2022.03.11 Olvasási idő:

Ukrajnában ragadt sok magyar kamionos

A kaukázusi térségből kizárólag Bulgárián és Törökországon át érdemes a fuvarozóknak hazaindulniuk.
2022.02.24 Olvasási idő:

Nincs elég sofőr, és kevés a targoncás is

Béremelés helyett a jobb működési körülmények jelentik a megoldást.
2022.01.04 Olvasási idő:

Nehéz lesz pótolni a kiöregedő sofőröket

Nem elég vonzó a teher-gépjármű vezetői pálya, az aktív sofőrök többsége pedig már 50-60 éves.
2021.08.03 Olvasási idő:

Telepakolná a kamionjait az Ekol

Jobban járnak a megbízók, ha kisebb küldeményeikkel együtt megtöltenek egy tehergépjárművet, és osztoznak a kamion igénybevételének költségein.
2021.06.22 Olvasási idő:

Előbb a parkoló, utána a kötelezettség

Úgy hozná hátrányos helyzetbe térségünk közúti árufuvarozóit a tervezett uniós mobilitási csomag, hogy közben nem gondoskodik a kötelezettségek betarthatóságáról.
2019.01.18 Olvasási idő: