Gucci

Ellenállók a luxusmárkák

Négy lu­xusbrand került be a világ legértékesebb márkái közé a londoni székhelyű Kantar piackutató 2020 BrandZ Top 100 listáján. Meglepő módon a négy brand a koronavírus-válság ellenére még növelni is tudta értékét az elmúlt évhez képest.

Egyre több luxusmárkának fontos a környezet iránti érzékenység

Az állati eredetű szőrmékhez egykor a luxus és a csillogás fogalma társult, mára azonban jelentősen átalakult a közgondolkodás. Míg jó néhány éve még csak elvétve akadt olyan különc divatcég, amely kiiktatta az állati szőrméket a kollekciójából, mára nagyjából elvárás lett, hogy a nagy brandek ne használjanak ilyen alapanyagokat.

Árat csökkentett Kínában jó pár luxuscég

A forgalmi adó csökkentése miatt számos nagy márka termékeinek az ára is csökkent Kínában, ám a prémiumkategóriás termékek forgalmazói már egy ideje növekvő aggodalommal figyelik a világ második legnagyobb gazdaságának egyre lassuló növekedését.
Világgazdaság Piactér